|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tøff
|
![]() Menneskerettighetene i tegneserieform. Hjelp.Jeg husker en bok vi hadde hjemme som var en samling tegneserier der forskjellige forfattere/tegnere hadde tegnet historier der de valgte en av menneskerettighetsartiklene. Jeg husker ikke hva den heter, ingen av kunsterne, men jeg vil så gjerne ha tak i et eksemplar. Av forskjellige årsaker har jeg ikke mulighet til å spørre foreldrene mine om dette, mamma ville ikke vært interessert i tegnet litteratur, og jeg har ingen kontakt med faren min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Menneskerettighetene i tegneserieform. Hjelp.Denne?
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Menneskerettighetene i tegneserieform. Hjelp.Finnes i orginalutgave på engelsk; http://www.kids-bookreview.com/2011/...born-free.html
![]() |
|
|