Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfjerning for dummies

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-14, 11:19   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hårfjerning for dummies

Jeg har aldri lykkes med det. Samme hva jeg gjoer ender jeg opp med nuppete, roede legger og inngrodde haar ...
Jeg har en epilator, men den er rn del aar gammel. Er nyere modeller bedre kanskje?
Jeg har ikke raad til aa betale for voksing eller laser, og barbering maa gjoeres hver dag saa det vil jeg helst slippe. :vanskelig:
Jeg vil ogsaa gaa med bare legger om sommeren!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 11:51   #2
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haarfjerning for dummies

Hvis du bruker epilator må du skrubbe jevnlig. Jeg gjør det i hvert fall annenhver dag, hvis ikke får jeg inngrodde hår.

Gammel 13-06-14, 11:59   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en sånn voks"maskin" fra Veet, og syns den funker like godt som salongvoksing. Å vokse leggene er jo relativt enkelt, syns jeg, og så er det greit å kunne time det helt etter vind og vær. Nå "sparer jeg" - alltid en kjip periode, og yr.no sier at jeg skal vokse i kveld.

Gammel 13-06-14, 12:50   #4
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Silk Épil 7 Wet'n Dry, min nye bestevenn! Epilator og barbermaskin, i dusjen eller utafor. Den er genial! Jeg skrubber alltid huden med hampvott når jeg dusjer og etter at jeg begynte med dét slipper jeg problemet med inngrodde hår. :-) Den anbefales på det varmeste.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 13:02   #5
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Hampvott, ja. Det er et must for at jeg skal slippe inngrodde hår etter epilering.

Gammel 13-06-14, 20:48   #6
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Anbefaler alltid Intuition.
http://www.efi.no/produkter/intuitio...FWWzcgodICsAVQ

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 00:01   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfjerning for dummies

Tenkte meg at jeg kanskje måtte skrubbe litt mer ... Er det forresten noe man bør smøre på etter hårfjerning, og er voks bedre enn epilator?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.