Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva har skjedd med iPad-en min?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-14, 07:57   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Hva har skjedd med iPad-en min?

Ipad mini, jeg ble kastet ut av nettleseren, og når jeg gikk inn på nytt, poppet det opp et spørsmål jeg ikke hadde sett før, og helt ærlig ikke leste så nøye eller husker hva jeg svarte på.
Nå har "båndet" øverst endret farge, og den logger seg ut av alle steder jeg er inne med brukernavn og passord, selv om jeg huker av for "hold meg innlogget"

Noen som har peiling på hva jeg har gjort, og hvordan jeg kommer ut av det igjen?

Gammel 18-06-14, 08:03   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med ipad'n min?

Du har sikkert bare aktivert privat nettlesing i Safari. Du kan endre det igjen hvis du klikker på symbolet som lar deg velge mellom fanene eller åpne ny fane, da skal det stå "Privat" i et hjørne. Nederst til venstre på iPhone, i alle fall.

Gammel 18-06-14, 08:04   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Du har sikkert bare aktivert privat nettlesing i Safari. Du kan endre det igjen hvis du klikker på symbolet som lar deg velge mellom fanene eller åpne ny fane, da skal det stå "Privat" i et hjørne. Nederst til venstre på iPhone, i alle fall.

Ahhh, takk! Det fikset biffen!

Gammel 18-06-14, 08:05   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Bra!

Gammel 18-06-14, 08:19   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, fantastisk! Jeg har hatt akkurat samme problemet de siste dagene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 19:52   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Hva slags symbol er dette da? Jeg ser bare "+" for ny fane.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 20:23   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har skjedd med iPad-en min?

Du ser den hvis du "halvlukker" fanen altså trykker på de firkantene nederst til høyre på iphonen.

Gammel 11-08-14, 20:29   #8
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Har ikke sånn firkant på iPaden. Er det fordi jeg ikke har oppdatert den til nyeste programvaren tro? Har nemlig på iphonen.

Gammel 11-08-14, 22:02   #9
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

På iPaden står det vel privat nede i hjørnet?

Gammel 12-08-14, 10:04   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

På iPaden står det vel privat nede i hjørnet?

Gammel 12-08-14, 17:14   #11
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Ikke hvis du trykker på det krysset øverst i venstre hjørnet når du er inne i safari heller?

Gammel 12-08-14, 21:02   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ikke hvis du trykker på det krysset øverst i venstre hjørnet når du er inne i safari heller?

Jo har du sett. Der var det! Jeg som lette meg ihjel, men takk for hjelpen nå er det fint og hvitt.

Gammel 12-08-14, 21:37   #13
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Hey!!EG HAR HJELPT NOKON MED DATA!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.