Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Quickmax vippeserum?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-14, 08:24   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Quickmax vippeserum?

Nå er jeg snart tom for NeuLash (den gamle versjonen som funker som bare det). Kjøpte den nye, men den er helt elendig. Kan like så godt bruke vann..

Lurer derfor på om noen har prøvd Quickmax? Ser det er en kampanje på Facebook nå, men er litt skeptisk.

Hørt at Stimulash er bra også?

Gammel 18-06-14, 08:40   #2
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quickmax vippeserum?

http://www.mattilsynet.no/kosmetikk/...glandiner.8347

Gammel 18-06-14, 13:59   #3
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har lest litt tidligere om bivirkninger og mulige skader.
Det er vel derfor den nye NeuLash ikke fungerer så bra.

Ved pågående behandlig av grønn stær er det mulighet for reduksjon av synet dersom man bruker slikt serum.
Har derfor valgt å allikevel bruke det, i og med at jeg ikke er under behandling av grønn stær.

Men det er fint med slik info. Egentlig tror jeg vel de fleste serum nå kommer til å være uten disse stoffene, og dermed blir virkningen så som så..

Gammel 18-06-14, 14:24   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har og er så langt fornøyd med Prevage, Elizabeth Arden. Jeg har alltid hatt lange, fine vipper, men de ble noe redusert etter to svangerskap og hormoner på tur kan det virke som. Nå er de finere enn aldri før igjen, til tross for at jeg slurver litt med bruken.

Gammel 18-06-14, 14:30   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Så rart. Den har jeg brukt over lang tid uten å merke noen effekt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.