Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva skal du lese i sommer?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-14, 15:42   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal du lese i sommer?

Hva skal du lese i sommer og hva anbefaler du andre å lese?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 16:14   #2
Iris
............

Medlem siden: Nov 2010
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal du lese i sommer?

Håper å få lest " Ektemannens hemmelighet".

Gammel 21-06-14, 16:14   #3
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder på med En mann ved navn Ove, og den har sikkert alle andre lest, men hvis ikke anbefaler jeg den veldig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 17:10   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utslitt etter studier og jobb i vår, og skal lese videre på Dragonfly in Amber-serien og et par Philippa Gregory jeg ikke har fått lest, og siste til Tracy Chevalier. Når hjernen min har fått hvilt ut skal jeg lese debattbøker om skotsk nasjonalisme og folkeavstemningen der til høsten.

Gammel 21-06-14, 17:54   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal lese nyeste dragonfly-boken, og noen fagbøker om bærekraft.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 19:41   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker best krim og leser ferdig en forfatter om gangen så nå holder jeg på med bøker fra Karin Slaughter. Skal ha med to på ferie. Mulig jeg begynner på en før vi drar.
og så har jeg lastet ned på telefonen En mann ved navn Ove, Drageløperen og bok 3 av Jussi Adler Olsen. Husker ikke hva den heter i farten.
Nå leser jeg Det siste barnet av John Hart.

Gammel 21-06-14, 19:45   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal lese Sønnen (Nesbø), har vært flink og spart den leeeeenge.
I tillegg har jeg Journal 64 (Adler-Olsen) som skal leses.
Utover disse håper jeg på tips i tråden.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 19:49   #8
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har en hel stabel med bøker jeg skal lese i sommer.
Men holder på med Den ene pluss en av Jojo Moyes nå.
Ektemannens hemmelighet blir den neste på lista.

Gammel 21-06-14, 20:05   #9
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er på krim for tiden. Leser alle av Jørn Lier Horst. Holder nå på med "Når havet stilner". Låner en og en på biblioteket rett ved hytta. Glimrende!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 20:18   #10
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Ektemannens hemmelighet vil jeg også lese.
Ellers blir det vel å begynne med nytt pensum igjen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 20:40   #11
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har lånt 5 krimbøker av Sara Blædel på biblioteket.
Har ikke lest noe av henne fra før, så håper jeg liker dem.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 13:12   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på biblioteket, og her blir det i tillegg til de jeg skrev ovenfor Austen × 3, Papillon og Stormfulle høyder. Nå har jeg nok.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 13:16   #13
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil lese Mio min Mio, den har jeg ikke lest før.

Gammel 23-06-14, 19:17   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal lese Eimear McBrides A Girl is a Half-Formed Thing og den nye Robert Galbraith/J.K. Rowling-boka. Og sikkert noe midt imellom der et sted.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 19:33   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg skal lese Eimear McBrides A Girl is a Half-Formed Thing og den nye Robert Galbraith/J.K. Rowling-boka. Og sikkert noe midt imellom der et sted.

hva med den som de har dramatisert i NSB-reklamen?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 19:34   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser da ikke reklamer.

Gammel 23-06-14, 19:36   #17
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg ser da ikke reklamer.

Da må du søke den opp på YouTube, de er helt fantastiske! (det er flere, bl.a. dramatisering av Facebook-visdomsord)

Gammel 23-06-14, 19:37   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

men nå fjaser jeg i en boktråd. Jeg skal prøve litt Alice Munro, og ellers har jeg ingen planer, i likhet med resten av det som angår ferien.

Gammel 23-06-14, 19:41   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Det må da virkelig være lov til å fjase i boktråder! Jeg har sittet og fylt opp kindærn imens, så nå har jeg Dostojevskijs Spilleren (vagt minne om noe med en lesesirkel) og Metro 2033 av Dmitrij Glukhovskij i køen. :eklektisk smak:

Gammel 23-06-14, 20:12   #20
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Endelig ferdig med studier og skal virkelig bedrive hjernedød lesing på stranda i år, og satser hardt på no skikkelig chick-lit. Så tar gjerne i mot tips på bøker som ikke krever store hjernekapasiteten.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.