|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Størrelse og pris på minnekortJeg har kjøpt ny telefon som støtter microSD minnekort opp til 128 GB. Pris for dette på Elkjøp (Sandisk) er 1500 kr. Spørsmålene er:
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Størrelse og pris på minnekortSandisk er bra tror jeg. Har aldri hatt problemer med mine Sandisk-kort ihvertfall. Billigkortet jeg fikk med kameraet mitt derimot ...
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelse og pris på minnekortJeg synes prisforskjellen på 64 GB og 128 GB er alt for høy, og jeg kjøpte 64 GB. Jeg har masse ledig plass selv om jeg har en drøss med bilder og masse musikk/podcaster på den. 128 GB blir sikkert billigere snart så da kjøpe jeg heller et nytt.
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Størrelse og pris på minnekortMinnekort kjøpes vanligvis billigst fra nettbutikker, sjelden at Elkjøp og Lefdal er billigst der (men det hender jo i blant). Prisguide.no er kjekk å bruke til å sjekke priser på sånt, hvis det er dette kortet ville jeg handlet fra DustinPro.
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Størrelse og pris på minnekortTakk for gode tips!
Jeg tror det er dette jeg skal ha. Det er til HTC one (M8). På esken står det "microSD up to 128 GB". Er SDXC noe annet?
![]() |
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Størrelse og pris på minnekortHEr fant jeg svaret ser det ut til:
![]() |
![]() |
|
|