Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp til valg av madrass til sprinkelseng

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-14, 17:56   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Hjelp til valg av madrass til sprinkelseng

Vi har kjøpt brukt sprinkelseng til mini. Vi fikk med madrass, men tenkte at vi skulle kjøpe en overmadrass til å ha over siden den er brukt. Madrassen (skumgummi) ser veldig fin ut, og virker ikke nedligget.

På Bohus hadde de ikke overmadrass, og selger ville selge oss helt ny madrass (fiber fra Jensen tror jeg) som kunne skylles rett gjennom ved uhell. Men da tenker jeg, hva skal minien ligge på den natta mens den tørker? Overmadrass eller tisselaken høres smartere ut synes jeg...

Googler jeg finner jeg mange sprikende meninger om hva som er best og hva som man absolutt ikke skal gjøre... FP er mye fornuftigere.

Hva er "riktig" for tida?

De tre eldste brukte samme madrass, og jeg husker ikke hva slags det var. Ikke dyr og fancy iallefall, men det betyr ikke at vi ikke vet bedre nå. Gode overmadrasser koster jo også en del,så det er ikke for å spare penger. Vil ha det tryggeste og mest praktiske valget for mini.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.