|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Terry Pratchett på norsk?Jeg har en meget leseglad snart 9-åring som leser alt. Han leste akkurat hundreåringen som forsvant, men kunne tenke seg mer fantasy. Jeg er selv pratchett-novise, men tenker at det kan være noe? Eller?
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Terry pratchett på norsk?Jeg har aldri lest noe av ham, så jeg aner ikke om det er noe for en ni-åring, men på biblioteket har de en del på norsk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Terry Pratchett på norsk?Bøkene til Terry Pratchett om Tiffany Aching er skrevet for barn/unge, og det er sikkert verdt å prøve dem. Den første boken i serien er Wee Free Men, som på norsk heter Skrellingene.
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Terry Pratchett på norsk?Min lille lesehest har storkost seg med Harry Potter og har no starta på serien som Suzanne Collins har skreve for dei litt yngre. Første boka der heiter Gregor i underlandet.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Terry Pratchett på norsk?Ja, hvis du generelt ser etter fantasy beregnet på barn, så finnes det jo massevis.
![]() |
|
|