|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken solkrem anbefales?14 dager i sterk sol, høy luftfuktighet og med bading hele dagen krever en god solkrem. Jeg foretrekker en solkrem som smøres lett ut og som ikke gjør huden hvit. Ikke sinksalve-lignende altså. Er usikker på faktor også, 20+ hvertfall.
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken solkrem anbefales?Jeg kjøper alltid spray for å smøre gutta. Lett og kjapt å smøre ut. Det har holdt med faktor 20 men smører godt på morgenen og smører etpar ganger ila dagen på skuldre, rygg og ører om vi er veldig mye avkledd og i bløt..
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken solkrem anbefales?Vi har vært veldig fornøyde med Coop Änglamark sin spray (gul kork, faktor 30). Barna foretrekker denne, for den er lett å spraye på, smøre ut (helt tyntflytende), og den har gitt god nok beskyttelse på Mallorca midtsommers, Tenerife på vinteren og Florida om høsten.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken solkrem anbefales?Vi liker veldig godt Cosmica sine. Hadde disse med varierende faktor med oss til Kypros nettopp. Gode å smøre ut, klisser ikke og er veldig vannfaste.
![]() |
|
|