|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Bytte skjerm på Samsung galaxy 4sHvor får jeg gjort det og til hvilken pris. Skal til Oslo om noen uker og kan vente til det.
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte skjerm på Samsung galaxy 4sTror det er en ok pris. Jeg fikk pris på to tusen på min s3.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte skjerm på Samsung galaxy 4s
Er det kun glasset som er knus, eller er det selve skjermen også? Virker touch-funksjonen over hele skjermen? (Kilde: youtube.com)
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte skjerm på Samsung galaxy 4sHer bør man også se det opp i mot hva en tilsvarende - eller lignende modell - koster brukt. Bruker man tredjepartsverksteder mister man uansett garantien på telefonen.
![]() |
#5 |
snur
|
![]() Sv: Bytte skjerm på Samsung galaxy 4sDet er bare glasset ja. Ser veldig knotete ut å fikse selv. Jeg fant en video som så litt enklere ut da. Må tenke litt på den. Går helt fint å bruke telefonen, men det er sprekk nedover hele skjermen
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte skjerm på Samsung galaxy 4sJeg har jo ikke helt samme telefon men jeg endte med å kjøpe skjerm på Ebay, 600 kr, og den byttet mannen min. Den så ny ut men har enkelte ting ved seg som gjør at jeg mistenker at det er som deletelefoner stjålne telefoner med lås ender.
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Bytte skjerm på Samsung galaxy 4sJeg har brukt http://www.mobilfiksern.no/ flere ganger for å bytte knust (men fungerende) skjerm på iPhone. De fikser på dagen, av og til på timen/mens du venter. Vet noen har vært skeptiske til dem tidligere, men nå er de helproffe (SMS-varsling når den er ferdig etc) og de har greie priser. Jeg betalte 950 for å skifte på iPhone5 på timen feks.
![]() |
![]() |
|
|