|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Korttidsleie av bilstoler?Barneutstyrsbutikker leier av og til ut bilseter. Babyshop for.eks.
![]() |
#3 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Korttidsleie av bilstoler?Frukt sitt tips er nok det beste. Vi prøvde å leie av et bilutleiefirma for er par år siden, og de skaffa riktignok seter, men de var slitte og gamle og fullstendig uaktuelle å bruke, så jeg var glad vi hadde folk på stedet som kunne sjekke dem før vi kom. Vi blei nødt til å ta med egne i siste liten.
![]() |
![]() |
#6 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korttidsleie av bilstoler?Jeg fikk låne av noen her inne.
![]() |
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korttidsleie av bilstoler?Da mine to var babyer kunne man leie babysete på en av barneutstyrbutikkene her i byen, som jeg er nokså sikker på også har butikk på Mo. Men de hadde bare 0-13-sete; over det måtte man kjøpe. Og dette begynner jo å bli lenge siden; vet ikke om de leier ut nå.
![]() |
#11 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korttidsleie av bilstoler?Tidligere leide forsikringselskapene ut bilstoler. Sjekk om de fortsatt gjør det og om de har kontor der dere skal.
![]() |
#13 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korttidsleie av bilstoler?Avis har vært OK når vi har leid hos dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|