|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Avbestillingsforsikring når det ikke gjelder sykdomVi skal mest sansynlig delta i et brylup i utlandet tidlig i høst og bør bestille flybilletter. Grunnen til at jeg skriver mest sansynlig er at: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avbestillingsforsikring når det ikke gjelder sykdomEr flex-billetter mye dyrere enn økonomi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Avbestillingsforsikring når det ikke gjelder sykdom
Det er nesten 7000,- i forskjell, og det synes jeg er mye. Da vil jeg heller evt tape 2800,- som lavprisbillettene koster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Avbestillingsforsikring når det ikke gjelder sykdomJa, da er jo differansen såpass stor at en evt. forsikring ikke blir like dyr. Men jeg har aldri hørt om en forsikring som dekker den type avbestillinger.
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
Det fantes i alle fall noe som lignet på charter før i tiden. (Kanskje fremdeles?) At man betalte et depositum og restbeløpet kort tid bør avreise. Og om man ikke betalte restbeløpet, så tapte man depositumet og reisen, men ble ikke krevd for restbeløpet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
Det finnes iallefall på billettservice, på konsertbilletter og sånn
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn er det vel på charter ennå, men har aldri hørt om det når det gjelder vanlige billetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avbestillingsforsikring når det ikke gjelder sykdomHvis du bestiller mellom Ticket reisebyrå på nett så får en kjøpt en sånn angreforsikring. Gjorde det på svigerinne for litt over ett år siden i alle fall fordi hun var usikker på om hun skulle være med. Skal se om jeg finner det. Her er link til TIcketgaranti. Husker ikke helt hva det kostet ekstra, men det var ikke så mye. Men da må du bestille mellom ticket.no. Prisene for den står nederst på siden jeg linket til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
Ja, men kun ved sykdom/skade/død, og det har vi allerede i reiserforsikringen + i kredittkortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|