Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rhodos månedsskiftet september/oktober

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-14, 23:37   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rhodos månedsskiftet september/oktober

Er det noe å satse på eller bør man da tenke andre reisemål? (meg og tre unger, vil ha sol og bad)

Gammel 15-07-14, 23:55   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos månedsskiftet september/oktober

Aldeles super tid å reise på, men jeg ville valgt noe annet enn Rhodos. Men det er jo smak og behag, selvsagt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-14, 23:56   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Spørsmålet er om rhodos har bra temperatur og klima på den tiden. Jeg har også lyst til å reise andre steder, men nå er det meg + ungene og ukomplisert sydenferie med all inclusive og badeland. Og rhodos har et bra sted såvidt jeg kan se.

Men jeg er åpen for forslag - hvor ville dere dratt?

Gammel 16-07-14, 00:00   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, jeg misforstod da. Trodde du mente både sted og tidsrom.

Tidspunktet er fint, antakelig i hele Middelhavet, men ihvertfall i det østlige. Jeg har ikke så mange andre forslag hvis du vil ha AI og full pakke, for det ksn jeg ikke noe om. Men greske øyer, Tyrkia og Kreta er nydelig på den tiden. Kreta kanskje? Kypros også. Men der har jeg ikke vært, skjønt jeg har antatt at det er litt Rhodos-aktig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-14, 00:02   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har noen venner som alltid reiser til Rhodos i høstferien. Temperaturen er bra da, og sjøen er fremdeles varm. Men det kan regne litt nå og da.

Gammel 16-07-14, 00:03   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Jeg er helt enig i at rhodos ikke er det mest sjarmerende punktet på kloden altså, den biten er helt grei. Men det bruker å være rimelig varmt der litt utover høsten.

Hellas hvorsomhelst er mer sjarmerende, det er vi helt enige om.

Gammel 16-07-14, 00:35   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Kypros er mer værsikkert.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-14, 06:53   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville valgt Tyrkia. Finnes AI der også tror jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-14, 09:02   #9
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde det veldig godt og varmt på Rhodos da vi var der i høstferien i fjor.

Gammel 16-07-14, 20:10   #10
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kypros! Vi var der i begynnelsen av oktober - og det var så fint. Godt og varmt og nesten ikke turister på den tiden, vi var med på siste reise ned hvor de langtidsreisende var med, bare. Anbefales på det varmeste!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-14, 23:42   #11
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Hva er det med denne antipatien mot Rhodos? Jeg har bare vært der en gang, og fartet ikke så mye rundt. Men strendene var da fine, Lindos flott og gamlebyen ganske sjarmerende?

Vi var der i september, forøvrig, og det var godt og varmt.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 08:21   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kreta. Har feriert på Kreta hver høstferie siden 2001, med unntakk av ett år der vi var der i mai i steden. Kreta i september/oktober er fint. Det kan blåse litt, men det er gjerne veldig varm vind.

Rhodos kan jeg ikke uttale meg om, aldri vært der.

Gammel 17-07-14, 11:15   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Rhodos.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 11:16   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg liker Rhodos.

Jeg også.

Gammel 17-07-14, 16:38   #15
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

(Jeg synes AI er en uting da det ødelegger mye for lokalt næringsliv. Vi har mange greske venner som forteller at selv om antall turister til 'vår' øy har økt, har omsetningen for mange næringer gått ned. Det er de små familiebedriftene som rammes, da det gjerne er større selskap som står bak AI-hotellene.)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 16:54   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

For meg er det ikke noe om å gjøre med AI, men det er om å gjøre med et hotell som tilbyr full pakke hvor man ikke _må_ utenfor veggene hvis man ikke vil. Denne gangen. Andre ferier er annerledes.

Gammel 17-07-14, 19:56   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært i Rhodos ca. Den tiden (kanskje uka etter høstferien - det var tiden før skolebarn) Bassengene var utrolig kalde - av typen "umulig å komme seg ut i" - og vi hadde haglbyger en dag. Litt risky med vær med andre ord.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.