|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Førsteklassing og klær på skolenHar snart 1. klassing igjen og har glemt mye fra forrige gang ser det ut til. Hva har din 1. klassing hatt av klær/sko på skolen?
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenHan skal ha et skift med inneklær, kanskje 2-3 par sokker. Så tenker jeg han skal ha en utebukse, den er vanntett så det får være regntøy også. Så skal han vel etterhvert ha votter, lue og sånne ting.
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenKanskje jeg henger vanlig regntøy der så kan han gå med utebukse hjemmefra om det regner da. Kjøper lite i starten og ser heller an behovet tror jeg.
|
|
|
#6 |
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenJa, jeg vet jeg har skrevet under på SFO lapp at han skal ha det der. Vet ikke om det blir joggesko eller sandaler. Sandaler har han.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenEt par myke sko ja kanskje. Junior er ikke så glad i sandaler. Har såvidt begynt å tenke på dette jeg også nemlig. Ser jo for meg at han trenger det meste som han bruker i bhg av skiftetøy og klær generelt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: 1. klassing og klær på skolenMin førsteklassing har regntøy fra PoP, det får holde med det settet til høsten også. Jeg lurer mer på hvilke innesko han skal ha, jeg. Hva har andre smågutter, tro? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: 1. klassing og klær på skolen
Samme her. Sandalene stod der omtrent ubrukte. Crocs har jeg ikke lyst å kjøpe.......
|
|
|
#12 |
|
Er frisk!
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenDe har hatt en genser, en bukse, et par sokker, et par votter og en ekstra lue. Pluss alt de ikke tar med hjem... (de går selv til og fra skolen og av og til blir det en del igjen på skolen som tas hjem i skippertak).
|
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenTja, han har et par crocs og et par sandaler,men mest sannsynlig gjør han som broren og går uten sko. Jeg gjør lite for å få dem til å bruke innesko.
|
|
|
|
#14 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1. klassing og klær på skolenMin snart 2. klassing hadde skiftekurv som i barnehagen første året. Det kommer hun til å ha neste skoleår også. Vi har fått beskjed av skolen at alle skal ha innesko til bruk i gymtimene. De fleste går i sokklesten.
|
|
|
|
#15 |
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenMin skal også gå til skolen selv så han trenger nok et ekstra regntøy sett ser jeg for meg men tror vi har noe i kassene jeg skal gå gjennom når varmen gir seg.
|
|
|
#16 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: 1. klassing og klær på skolenPå skolen vår må alle bruke innesko. Vi har brukt lette joggesko. Skiftetøy i starten er truse, sokker, t-skjorte, shorts, genser og bukse, og regntøysett. Støvler, sandaler og joggesko, hvor av ett av parene brukes til og fra skolen. Hjemme har vi regntett allværsjakke/bukse som brukes hvis det regner eller er kaldt på vei til skolen.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenHvorfor skrive under på at de skal ha innesko?
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: 1. klassing og klær på skolenJeg følger tråden og noterer meg rådene du får, millact |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: 1. klassing og klær på skolenKnerten har hatt fullt skift av alle klær (og noen ekstra par sokker). De har blitt mindre og mindre brukt.
|
|
|
|
#20 |
|
Sv: 1. klassing og klær på skolen
Krav hos oss i 1.
|