Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har rabattkode på billetter til Bø i Sommarland

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-14, 22:31   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Har rabattkode på billetter til Bø i Sommarland

Om noen skal til Bø i sommarland så har jeg en rabattkode som gir 35% rabatt ved bestilling via Internett om noen vil ha den. Fikk koden da jeg bestilte billetter til Tusenfryd.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:47   #2
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har rabattkode på billetter til Bø i Sommarland

Jeg vil gjerne ha! Vi planlegger å dra dit fredag:-)

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 23:09   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Da sender jeg deg rabattkoden på prikk.

Gammel 22-07-14, 23:13   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Nå ser jeg det står: "Bruk denne rabattkoden for å kjøpe billetter til Bø i Sommarland i dag og du får 35% rabatt", så mulig billettene må bestilles i dag.

Gammel 22-07-14, 23:33   #5
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Ok, da håper jeg Synnemormannen kommer seg hjem fra løpetur før midnatt så vi får avklart sikkert at vi drar og hvilken dag det blir. Tusen takk!!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.