|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har rabattkode på billetter til Bø i SommarlandOm noen skal til Bø i sommarland så har jeg en rabattkode som gir 35% rabatt ved bestilling via Internett om noen vil ha den. Fikk koden da jeg bestilte billetter til Tusenfryd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har rabattkode på billetter til Bø i SommarlandJeg vil gjerne ha! Vi planlegger å dra dit fredag:-)
![]() |
#3 |
En anelse distre
![]() Sv: Har rabattkode på billetter til Bø i SommarlandDa sender jeg deg rabattkoden på prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En anelse distre
![]() Sv: Har rabattkode på billetter til Bø i SommarlandNå ser jeg det står: "Bruk denne rabattkoden for å kjøpe billetter til Bø i Sommarland i dag og du får 35% rabatt", så mulig billettene må bestilles i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har rabattkode på billetter til Bø i SommarlandOk, da håper jeg Synnemormannen kommer seg hjem fra løpetur før midnatt så vi får avklart sikkert at vi drar og hvilken dag det blir. Tusen takk!!
![]() |
|
|