Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Amerikansk hårfarge, oversette til norsk/europeisk?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-14, 23:15   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Amerikansk hårfarge, oversette til norsk/europeisk?

Jeg har googlet og søkt i det vide og brede men finner ikke ut av det. Dere er siste forsøk før jeg sender e-post til Loreal.

Jeg kjøpte altså en pakke med hårfarge i USA, Loeral Excellence som de jo selger her hjemme. Fant en 8-er som så bra ut, den het 8 1/2 A. 8 er det samme som her hjemme og A er det samme som aske (som vel er .01 her hjemme). Men hva i all verden er 1/2? Det er en kjølig farge som de kaller champagne blonde.

Fargen er nemlig helt perfekt, så jeg skulle gjerne hatt mer.

Noen som har peiling? Evt. vet om en amerikansk nettside som muligens sender Loeral hårfarge til Norge?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-14, 23:33   #2
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Amerikansk hårfarge, oversette til norsk/europeisk?

Prøvde å lete litt. Ser ut som den nyansen ikke selges i Norge, men jeg fant en som var lik. http://www.vita.no/harpleie/harfarge...-lys-askeblond

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-14, 09:24   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

http://www.ebay.com/itm/Excellence-C...item3a93fd8972

Gammel 03-08-14, 16:20   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er her nå, kan du legge ut bilde av boksen så kan jeg spørre på butikken? Jeg har en stor beautysupply rett ved. Kan sikkert ta med noen esker i kofferten til deg.

:edit - gikk inn på linken til Kaktus i etterkant - er det den?: Kald champis?:

Gammel 03-08-14, 17:38   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Det så så lovende ut, men helt i siste sekund fikk jeg beskjed om at de ikke sender til Norge. Takk for forsøket!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg er her nå, kan du legge ut bilde av boksen så kan jeg spørre på butikken? Jeg har en stor beautysupply rett ved. Kan sikkert ta med noen esker i kofferten til deg.

:edit - gikk inn på linken til Kaktus i etterkant - er det den?: Kald champis?:

Det er den ja, kald champis kan vel aldri slå feil.

Har du plass i kofferten da, Fløyel? De tar jo litt plass... Jeg kan se om jeg får napp på noen andre nettsider først.

-Pippi
Gammel 03-08-14, 17:55   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Prøvde å lete litt. Ser ut som den nyansen ikke selges i Norge, men jeg fant en som var lik. http://www.vita.no/harpleie/harfarge...-lys-askeblond

Takk!

Det ser ut til at den dekker grå hår litt dårligere enn Excellence, men den kan være verd et forsøk. Er ikke så veldig grå enda og fargen er jo lys...

-Pippi
Gammel 03-08-14, 17:58   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Det så så lovende ut, men helt i siste sekund fikk jeg beskjed om at de ikke sender til Norge. Takk for forsøket!

Det er den ja, kald champis kan vel aldri slå feil.

Har du plass i kofferten da, Fløyel? De tar jo litt plass... Jeg kan se om jeg får napp på noen andre nettsider først.

Så lenge du ikke skal ha en kartong, men ett par esker skal jeg alltids får presset plass til.

Kald champis er alltid en hit!

Gammel 03-08-14, 18:02   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Næsj, en pall? Vi kom hjem før helgen og til og med ekstra-kofferten vi kjøpte var sprengt. Dette året har vi handlet utrolig mye.

Men jeg tror kanskje jeg prøver den fargen Fuja linket til, det ser ikke ut til at jeg får tak i den andre herfra så da må jeg uansett finne noe annet snart. Jeg farger håret hver 4.-5. uke, så det holder ikke lenge.

Men tusen takk for tilbudet, du er kjempesnill! Nyt resten av ferien.

-Pippi
Gammel 03-08-14, 18:06   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Bare hyggelig! Jeg har handlet mindre enn normalt, men skal bort igjen i november, så har du ikke fått tak i den til da så får du rope ut!

Jeg krampenyter de siste dagene her nå. :vil IKKE hjem igjen:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.