|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kva kan pusen vår ha dødd av?Det er landesorg i heimen. Lissi, 2,5 år, døde i natt. Vi var borte i helga og søndag ettermiddag var ho heime, spiste litt og skulle ut igjen. Fin form, frisk og rask. Seint i går kveld ringte naboen på, da hadde ho lagt seg ned utanfor huset deira. Vi henta henne heim. Ho var heilt slapp og peip liksom, ingen mjauing. Eg undersøkte bein og rygg, ingen smerter å tyde. La henne på badet på pleddet sitt og satt med henne til rundt tre i natt. Ho var heilt apatisk, ville ikkje ha hverken vatn eller mat. Augene var åpne, og utenom krittkvitt tannkjøt hadde ho ingen ytre symptom.
![]() |
![]() |
#2 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Du så ikke noe som kunne minne om huggormbitt på katten?
![]() |
#3 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Nei, det sjekka eg nøye og det var ingen bitt, heller ingen flått. Veterinæren sa heller ingenting om hoggorm, sjølv om vi bor i et område med mykje orm.
![]() |
![]() |
#4 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Var den vaksinert mot kattepest?
![]() |
#6 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Huff så fælt. Kan hun ha fått i seg noe gift? Eller det er kanskje vanlig at man i hvert fall kaster opp da? Nei, jeg veit ikke. Bare syntes dette var så fælt. Stakkars pus, og stakkars dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Rottegift? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Cardiomyopathy er visst ikke uvanlig hos katter, og det kan de dø veldig plutselig av uten noen symptomer i forkant. Men det høres jo nesten ut som om katten hadde blitt forgiftet av noe syns jeg. Obuksjon er nok enste måten å finne ut av det på.
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?
Det kommer nok an på giften det. Det er mange forskjellige symptomer på forgiftning.
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Jepp.
Det kan det absolutt ha vore. Og da kan det absolutt være rottegift.
Ja, det er fælt, spesielt for jenta mi. Ho har vore veldig knytta til henne og attpåtil var det ho som fant henne død. Ho hadde nemlig våkna klokka seks og var engstelig. Men flinke jenta mi pakka Pus fint inni pleddet sitt og la henne i buret. Dekte over henne så den meir sarte storebroren skulle sleppe sjå henne. Ho har felt tusen tårer i dag stakkars.
Ja, det var dette veterinæren meinte det kunne være. Obduksjon takka vi nei til, veterinæren meinte nemlig at den ikkje ville gi så mange svar.
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdiglada
Og ho hadde nesten ingen av desse utenom hjerterytme og manglende appetitt.
![]() |
![]() |
#12 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Jeg vet ikke, men finnes det ikke døgnåpen veterinær hos dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Nei. Eg kunne nok ha ringt i natt til en slags vakttelefon men etter som eg forstår er den meir for stordyr.
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Kan hun ha blitt påkjørt og fått indre skader? Hvitt tannkjøtt kan vel tyde p blodtap, kan hun ha hatt indre blødninger?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Kanskje det, pøbel? Eg har liksom tenkt at ved påkjørsel må ho ha skader, men det kan jo være at det var indre skader.
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Det var umulig for veterinæren å kjenne sida ho allerede var ganske stiv. Eg klarte ikkje kjenne noko unormalt på magen mens ho levde...
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Akutt nyresvikt,kattepest er og muligheert,men det blir jo synsing. Sist redigert av carmenzita : 04-08-14 kl 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Stakkars pus og stakkars dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Kva kan pusen vår ha dødd av?Så utrolig leit!!
![]() |
|
|