Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Deler en ituneskonto

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-14, 14:22   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deler en ituneskonto

Hvorfor jeg i sin tid valgte å koble eldstedatterens iPhone på min ituneskonto vites ikke, men det er ikke særlig praktisk. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette, uten at hun mister alt hun har på sin telefon?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 14:38   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deler en ituneskonto

Jeg deler min iTuneskonto med alle epledingser vi har i huset. Jeg ser for meg at jeg veldig snart ikke har lyst til å dele med eldste om et par år. Men jeg tror ikke det er noen mulighet for å beholde det som er på.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 14:41   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Joda, det bør gå. Bare logg ut av din konto, lag ny konto og logg inn med den. Appene blir der, men mulig hun må logge inn med din igjen for å oppdatere de.

Jeg bytter mellom to kontoer på min telefon siden jeg har en engelsk konto og en norsk. Jeg logger inn på den engelske for å oppdatere BBC iplayer, det går helt fint (men er litt krunglete)

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 14:47   #4
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, vi prøver! Ser for meg at hun må ha en iCloud konto også, trist om alle bilder med mer blir borte.

Gammel 06-08-14, 14:59   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Bildene som allerede er på telefonen blir liggende. Photo stream vil jeg tro blir tom, men hun kan jo legge alt over på en PC for sikkerhets skyld.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 15:51   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg deler ituneskonto med eldste, og det er null problem. Man kan jo ha flere enheter koblet til, og jeg slipper å betale to ganger for apper osv.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 16:02   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg deler ituneskonto med eldste, og det er null problem. Man kan jo ha flere enheter koblet til, og jeg slipper å betale to ganger for apper osv.

Det er jo ikke noe problem, men jeg ser for meg at en trassig tenåring ikke er så kul å dele konto med. Det vil si, jeg kommer ikke til å dele med de når de blir tenåringer.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 17:20   #8
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Nei, til nå er det greit, men hun er tenåring om ikke lenge, så jeg tror vi må splitte opp. Vi har så mange enheter til sammen også, så jeg tror det er like greit.

Gammel 06-08-14, 20:22   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Joda, det bør gå. Bare logg ut av din konto, lag ny konto og logg inn med den. Appene blir der, men mulig hun må logge inn med din igjen for å oppdatere de.

Jeg bytter mellom to kontoer på min telefon siden jeg har en engelsk konto og en norsk. Jeg logger inn på den engelske for å oppdatere BBC iplayer, det går helt fint (men er litt krunglete)

Det var det første der onkelen min også sa når jeg sa at niåringen får ein egen konto neste år og jeg lurte på hvordan man løste det.

Gammel 06-08-14, 20:43   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi deler apper og bruker min appleid felles, mens han har en egen iCloud-konto til bilder, iMessage ol.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.