|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Fineste strikketøy til jentebabyJeg skal bli grandtante til et liten jente midt på kaldeste vinteren, og de bor på i ett kuldehøl. Mamman kan ikke strikke, så jeg tenkte jeg skulle strikke litt ymse.
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabyEn venn av meg er blitt bestefar, og det lille nurket der har masse strikkeklær(farmor driver strikkebutikk). Den unge mammaen var veldig kry over alle de flotte strikke settene, sånjeg tror at strikk er populært blandt de unge, også.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabyJeg kan ikke noe om strikking men vil bare si at jeg som virkelig ikke kan strikke en maske hadde satt utrolig pris på strikketøy når vesla var liten. Heldig er dem at du strikker til jenta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabyÅh, så snill du er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabySe på vogntepper etc hos Viking Design - flere veldig fine! Eller du kan hekle/strikke lappeteppe, det er populært.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabyJeg er sikker på at hun blir glad! Lurt å strikke i ull hun kan maskinvaske. Jeg synes heldresser er flotte til babyer, hos oss ble de brukt i både bil og vogn. I tillegg er de ganske så tøyelige, så de varer lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabyFår ikke linket fra mobilen min, men er veldig fornøyd med teppet jeg har strikket til mini. (hallo, det er bare å komme ut så du får begynne å bruke den!)
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabyJeg blir tante til en liten jente i oktober og foreldrene bor i et kuldehøl.
![]() |
#10 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabyDette synes jeg er nydelig
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebaby
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebaby
Så lekkert hele settet var! Tusen takk for tips. Og lykke til med fødsel
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fineste strikketøy til jentebabyDet er helt klart generelt aktuelt blant dagens nybakte mødre å kle babyen i strikkaplagg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|