Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

[Riding] Vakker dressur med en av verdens beste hester

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-14, 19:35   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

[Riding] Vakker dressur med en av verdens beste hester

Jeg hadde aldri hørt om ham før, (Moorlands) Totilas, før i går da jeg så en dokumentar på tv. Det er det flotteste jeg har sett av riding noen gang. For en hest!

For alle hesteinteresserte kan jeg bare anbefale å nyte en dressuroppvisning av dette kaliberet, f.eks. den som vises på denne siden.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 19:43   #2
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Riding] Vakker dressur med en av verdens beste hester

Dressurridning er så vakkert! Nydelige hester på sitt aller peneste og mest elegante! Jeg nærmest gråt meg gjennom det hele da jeg og mannen var i Wien og så en oppvisning på Den spanske rideskole.

Gammel 15-08-14, 22:51   #3
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Totilas. <3

Elsker dressur.

Gammel 16-08-14, 00:02   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Kjenner jeg savner det. Var ikke så aktiv sjøl, men var ivrig hestepasser og var med rundt på stevner. Må nok begynne å ri igjen, ja!

Hvor gikk den dokumentaren? Er det mulig å få sett den noe sted?

Gammel 16-08-14, 17:04   #5
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Kjenner jeg savner det. Var ikke så aktiv sjøl, men var ivrig hestepasser og var med rundt på stevner. Må nok begynne å ri igjen, ja!

Hvor gikk den dokumentaren? Er det mulig å få sett den noe sted?

Den gikk på nederlandsk tv, kan sees her: http://www.npo.nl/totilas-paard-en-f...4/POW_00838320

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-14, 17:08   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Den gikk på nederlandsk tv, kan sees her: http://www.npo.nl/totilas-paard-en-f...4/POW_00838320

Takk!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.