|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hvor stor skal duken være?Jeg har et gammelt bord som er hvitmalt. Det som er litt dumt er at platene som kan forlenge bordet ikke er malt ennå og jeg må derfor krype til korset å løpe ut å kjøpe en duk i morgen før jeg får gjester. Spørsmålet mitt er derfor hvor stor duken skal være? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor skal duken være?Eg ville tenkt 25 på kvar side. Men då kjøper du ferdig, som er lagt opp?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor skal duken være?"så stor som den er, tilnærmet mest passe"
![]() |
#5 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor skal duken være?Jeg kjøpte meg duk i går, bordet var 183, og lengden ble 235. Jeg er fornøyd med lengden og den harmonerer med lengden på sidene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor stor skal duken være?Da jeg kom til dukbutikken så hadde jeg selvfølgelig glemt målene på bordet. Jeg kjøpe en duk som jeg var ganske sikker på at var lang nok, og fikk rett. Den var altfor lang. Men jeg brettet den opp i den enden ingen skulle sitte, så tror ikke noen så det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|