|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mascara og sminkefjerner til sensitive øyneJeg klør og får lett eksem, har dere noen å anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyne.Mine øyne tåler faktisk de sminkeserviettene som er grønne utenpå (Simple?)og som selges i alle dagligvarebutikker. Dette er et under, for jeg tåler slettes ikke alt. Ellers har jeg tålt Biotherm sin øyensminkefjernegele, men denne finner jeg ingen steder her i byen lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyne.Clinique sine produkter tåler jeg slettes ikke...Det gikk noen kroner i søpla der ja. Ikke ville parfymeriet ta det inn heller når jeg klaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyneJeg tåler Kanebo 38 C, den vaskes med lunket vann. Jeg har såvidt brukt Estee Lauder sumptuous mascara type ikke vannfast. Den var bra og veldig lett å ta bort. Jeg fikk betennelse akkurat da, men tror ikke at det syldes mascaraen. Så jeg vurderer en ny slik. Jeg har lest at mascara med mye ekstra egenskaper kan være problematisk.
![]() |
#5 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyne
Det var i den tiden jeg brukte Kanebo det startet til meg, så tror ikke jeg tåler den.:-( Synd, for jeg liker egentlig den typen mascara veldig godt, helt slutt på pandaøyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyneStyr unna Bodyshop ihvertfall. Jeg tror aldri jeg har reagert på noen mascara før jeg ved en tilfeldighet kjøpte en der for et par uker siden. Aldri sett maken til kløende hovne øyne som jeg fikk da. Jeg fikk levere den tilbake, heldigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyneHar du prøvd neutral sine produkter? Bruker ikke sminkefjerner, men bruker den neutral face wash til å ta bort mascara også, i tillegg til rens av ansikt.
![]() |
#8 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyne
Nei, det må testes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyne.
Mens jeg derimot kan kun bruke Clinique og No7 (Boots apotek) sine produkter. Men ser ut som jeg er mishandlet dersom jeg bruker Simple (?) våtservietter.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mascara og sminkefjerner til sensitive øyneJeg klør veldig lett av mascara men har funnet to som fungerer nå. Den ene er fra Elizabeth Mott og den andre fra Clinique. Elizabeth Mott har blitt en favoritt i heimen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|