|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Fortell meg om PrahaMannen og jeg planlegger vår årlige storbylanghelg, og mannen vil så gjerne til Praha. Jeg var en svipptur innom Praha i 1991, men jeg husker ikke annet enn at vi tok feil t-bane og havnet i urenluren og satt og drakk øl fra en ølkiosk. Så jeg kan ikke akkurat si at jeg har gjort byen.
![]() |
#2 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaHotel U Prince er helt supert. De har en takterrasse som er helt kanon, og de har veldig gode drinker der. Hotellet ligger rett vet klokketårnet i gamlebyen. Vi har vært på hotellet før og skal tilbake i høst for 3. eller 4. gang.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om PrahaVært der et par ganger, syns gamlebyen er vakker, broene, elven, masse fine puber og mye godt øl |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om PrahaJa det var rett og slett for kaldt til å være ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaNydelig by, vi har vært der tre ganger. Pass på veska!
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaNovember kan være både fint og iskaldt, vi har prøvd begge deler.
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fortell meg om Praha
Hva!?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaSko-schmo. Jeg er ikke interessert i shopping, så for meg er det revnende likegyldig.
![]() |
#12 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaKjenner flere som har leid her, og som har vært fornøyde. Veldig fin beliggenhet visst! http://www.prahaflat.com/index.html
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaDivine: Om det var den helgen vi skal der er det ikke så rart, vi er så mange at vi fyller hele hotellet.
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaDu har lyst til å gå på marionetteteateret og se Don Giovanni. Dette gjelder uansett om man har liker opera eller marionetteteater. Fantastisk forestilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaVi har alltid foretrukket å bo i Staré Mesto (gamlebyen). Jeg synes det er en nydelig del av Praha, og det er vesentlig roligere der enn i de nyere delene. For shoppingglade turister er ikke gamlebyen det mest sentrale, men jeg syns det er supert å bo litt vekk fra handle- og nattklubbstrøkene. Det er ikke her du finner de store og moderne hotellene, men små familiehotell er det i plenty. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaDet er nok Norwegian ja. Hvilket betyr at det er billigere å fly ut f.eks. lørdag og retur en tirsdag eller noe i den dur.
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fortell meg om PrahaJeg har sjekket Norwegian nå. Veldig store forskjell i prisene fra helg til helg. Tror vi må bestemme oss kjapt.
![]() |
|
|