|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskrift:gah: Sist redigert av m^2 : 18-08-14 kl 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskriftTil jeg har funnet oppskriften har jeg til hensikt å roe glattstrikk-må-ha-glattstrikk-crazen etter en hel haug hullsjal med denne som stand-inn, i 50/50 alpakka og ull fra raumagarn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskrift
![]() |
#5 |
maler
|
![]() |
#6 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskriftÅå, den stripegenseren var fantastisk! Hvor fant du oppskrifta?
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskriftHenger her og håper du får napp. Hørtes ut som noe ungene kunne hatt.
![]() |
#9 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskriftMens du leter, kan jeg anbefale Big Alfred. Synes den er knasende fin, og grei oppskrift som man kan gjøre så stor man vil.
![]() |
#10 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskriftDen var fin, LilleRosin! Har du lenke til den? Mannen har ymtet frempå om en ny ullgenser, og den ser jo ut som et passende høstprosjekt.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskriftDenne er i det nyeste heftet til Sandnesgarn.
![]() |
#12 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Noe så sinnsykt irriterende - jeg har "mistet" en strikkeoppskriftDet viser seg at den ikke var grå |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
Dette bildet er hentet herfra, hos en dame som "selvsagt" har modifisert den fra utgangspunktet, som er denne genseren. (og på den websiden er det masse fint); her er bildet av "originaloppskriften" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|