|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan en 14 - 15-åring ta fly Oslo - Rio alene?Jeg byttet fly på flyplasser som Barcelona og Madrid på den alderen. Ingen problem. Bare forklar hvordan de skal finne gate via skjerm. Sjekk at de klarer å spørre på engelsk.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan en 14 - 15-åring ta fly Oslo - Rio alene?Jeg kunne fint gjort det da jeg var femten og nå for tida er de fleste femtenåringene mer reisevant enn det jeg var, samt at mobiltelefon er noe alle har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Kan en 14 - 15-åring ta fly Oslo - Rio alene?Enig med 007, det der vil avhenge veldig av barnet tenker jeg. Jeg reiste Sri Lanka - Norge via Bangkok alene som 14-åring, da var jeg moden og selvstendig for alderen, reisevant, snakket engelsk, hadde reist turen før og var "innmeldt" som reiser-alene til flyselskapet som hjalp meg med nødvendig billett-innsjekking underveis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan en 14 - 15-åring ta fly Oslo - Rio alene?Det kommer vel helt an på barnet. Min 13-åring ville absolutt ikke klart noe sånt ett og to år fram i tid, det kan jeg helt sikkert si, selv om det som kjent er vanskelig å spå om framtiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|