|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Holdbarhet - makronerAv et hyggelig besøk som var her så fikk jeg noen makroner fra Åpent Bakeri. De er så fine at jeg syns jeg burde spare dem til Fint Besøk, men de er kanskje ikke så holdbare?
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Holdbarhet - makronerDet går veldig fint å fryse dem. De er som kransekake, blir seigere og bedre av å ligge i fryseren. Ta de opp 1,5 time før servering, like gode. Pascal har egen frysedisk med makroner.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Holdbarhet - makronerOk. Så da er da altså ikke slik at jeg MÅ spise dem selv i dag.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Holdbarhet - makronerNår jeg har kjøpt makroner har jeg fått beskjed om at de holder i 3 dager i kjøleskap. Det tryggeste er nok å spise dem selv i dag. Ikke minst for å sjekke kvaliteten, slik at du kan kjøpe slike selv til Fint Besøk.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Holdbarhet - makronerJeg tror heller jeg har kjøpt nye om det har kommet Fint besøk jeg altså - Så om du sjekker ut hvilke smaker du liker best nå, så kan du anse det som Research.
![]() |
|
|