|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hvor klager man på postbudet?Jeg har gått halvannen uke og ventet på et VELDIG viktig dokument som ble sendt i Posten til jobben. Det skulle selvsagt blitt sendt med sporing, sånn i etterpåklokskapens lys, men hvor vanskelig kan det være å få en A4-konvolutt fa a til b, liksom??
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Her:
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Jeg vet de har et klageskjema, altså. Jeg lurte egentlig mer på hvordan jeg sikrer meg at postbudet faktisk finner postkassen vår.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?I hvilken rekkefølge har avsender satt opp adressen?
![]() |
#5 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Tja, som alt annet med posten om dagen stikker man vel innom nærmeste Rimi og kjefter opp en skoleungdom i post-skranken som hverken har peiling på hva du snakker om eller noen som helst makt til å gjøre noe med det....
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Jeg hadde visst også flyttet da jeg ventet på 2 pakker fra USA. Navn og adresse var skrevet riktig på pakkene. Klagde først til post i butikk, men de hadde ikke noe å si. Klaget så til posten, men de lot saken være og bad meg klage hvis det skjedde igjen
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Firmanavn
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Etter å ha drevet nettbutikk hjemmefra har jeg opplevd mye rart fra posten, både når det gjaldt forsendelser hit og pakker jeg sendte fra meg. Blant annet pakker som ble liggende på post i butikk uten å scannes og så ble sendt i retur uten at det sto på sporingen at den hadde kommet frem og mottaker fikk beskjed. Jeg opplevde også en gang å få en pakke i retur fordi adressen ikke var kjent, da dobbeltsjekket jeg hos mottaker og klagde i posten. Da fikk jeg sende den på nytt uten å betale porto og heldigvis kom den frem da. Men jeg husker at hun jeg sendte den til sa at de hadde problemer med dette og at de ofte fikk purringer på regninger de ikke hadde fått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Sender man inn klage får man bare svadasvar. :btdt: Her toppa det seg når postbudet signerte for å ha forsøkt å levere Kindle på døra, men vi var ute i hagen hele dagen uten å se han.
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Jeg sender stadig klager til Posten.no, og får svadasvar tilbake. Siste klage var så lite pedagogisk og så full av sinne så den siste måneden har det faktisk gått veldig fint.
![]() |
#12 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?"Jeg vil klage på at pakker som er sendt som brev uten sporing ofte er ødelagte når de kommer fram."
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Jeg fikk SMS fra Posten lørdag kl 16:30 om at det var kommet pakke til meg.
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Hehe, Ru, det har jeg også opplevd. Best å følge med på nett selv, når man har bestilt noe og fått sporingsnr fra avsenderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Jeg har klaget til Posten noen ganger. Post som ikke kommer fram, post som stadig leveres feil, bud som påstår de har vært på døra men at det ikke var noen hjemme og har vært rimelig irritert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Posten har fått et par skyllebøtter her og. Vi får nesten konsekvent naboens post i vår kasse og jeg er driiiiiiitlei!!! Postkassen er godt merket og det bor ingen jækla "Hansen" her, ikke i fjor, ikke før sommeren, fortsatt IKKE. Det er ikke min oppgave å sørge for at naboen får posten sin heller. Åh, jeg blir sprø av det!
![]() |
#17 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Vi bor i en vei som heter nesten det samme som naboveien. Himla praktisk. Ergo får vi stadig posten til de som bor på samme nummer i den andre veien. Innmari kult da jeg ventet på en bursdagsgave bestilt fra USA, og posten da sendte hentemelding til den andre adressen (ikke bare lagt i feil postkasse, men reelt feiladressert). Og flere purringer. Og de som bodde der ikke gjorde noe med det, så posten sendte alt i retur til USA etter 3 uker, og jeg måtte betale porto.
07 og 10 Sist redigert av Pelle : 29-08-14 kl 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?Vi har fått de posttjenestene vi har valgt gjennom politikerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?
Nå avslører jeg min uvitenhet, men har dette vært et viktig tema i valgkampen(e)? Og hva har blitt ment/sagt/gjort?
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor klager man på postbudet?
Mener du at det er den BlåBlå regjeringen som er årsaken til all feillevert post?
![]() |
|
|