Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny laptop, hva ser jeg etter?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-14, 22:43   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Ny laptop, hva ser jeg etter?

Laptopen min synger på siste verset, jeg burde kjøpe en ny tror jeg. Det finnes så utrolig mange å velge i, og jeg har null peiling på hva som er bra og ikke. Er det spesielle merker som er bedre enn andre? Har dere konkrete anbefalinger så kom gjerne med det.

Helst burde den være så billig som mulig, men jeg vil gjerne ha noe som holder også. Midt på treet prismessig tenker jeg er fint. Den brukes ikke til noe avansert, jeg benytter gjerne iPaden for det meste til surfing og Netflix. Laptopen bruker jeg mer til organisering av bilder, søknadsskriving og andre jobbrelaterte ting som stort sett dreier seg om å bruke openoffice og surfing når iPaden ikke er ledig. (Nå har den også knust skjerm. ) Jeg liker ikke at ting går tregt, så rask må den i alle fall være.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.