|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Jeg har lyst til å strikke denne:
![]() |
#4 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Fine farger. Jeg tror nok jeg hadde valgt noe annet i stedet for petrol, noe som står litt bedre til den grågrønne som forøvrig er helt nydelig.
![]() |
#5 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Hva med turkis/grå?
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Denne er det mange på Strikkesida på FB som har strikket, er du der inne? De har sikkert tips til garnvalg hvis du er usikker. Jeg ville også forsøkt å finne noe annet enn den i petrol, de andre stod godt sammen og den grågrønne var veldig fin. Du kan ikke supplere med grå da?
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Jeg har funnet den på koftegruppa på FB, og de som har strikket den har strikket den med garn jeg ikke ønsker å bruke i farger som er litt "annerledes".
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Jeg tror jeg har beholdt koksgrå der - eller i alle fall en like mørk farge - det er noe med effekten på strikkinga. Tomatrød liker jeg bedre enn den andre rødfargen.
![]() |
#9 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Åh! Min gamle kofte jo!
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Lillerosin - tror du grønn blir feil også?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 03-09-14 kl 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Du kan helt sikkert bytte ut gråtonene med blå- eller grønntoner så lenge de er rimelig nøytrale/duse.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Synsehjelp til å finne garn og mengde (Kofte)Nei, jeg hadde lagt inn et bilde av en annen genser, men det var så vanskelig å se fargene at det var ikke til nytte Sist redigert av m^2 : 03-09-14 kl 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|