|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvordan re-legge ut slettet blogginnlegg?Med forbehold om at jeg har noen ekstra valg tilgjengelig som moderator: Velg innlegget i oversikten over egne blogginnlegg, og velg "Gjenopprett blogginnlegg" i den lille dropdown-menyen nederst til høyre.
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvordan re-legge ut slettet blogginnlegg?Øhm, ser nå at den dropdownen heter "Moderering" … :iphone:
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvordan re-legge ut slettet blogginnlegg?Anbafaler egentlig å kopiere teksten og lage nytt blogginnlegg i stedet. I alle fall hvis gjenoppretting fungerer på samme måte som å publisere et bloggdraft. Hvis man skriver et draft som man ikke publiserer før for eksempel neste dag, legger det publiserte innlegget seg på det stedet i blogglisten der det ville ligget om man hadde publisert det umiddelbart. Med andre ord kanskje usynlig for folk flest. Det var i alle fall greia sist jeg gjorde noe slikt, men det er lenge siden da. Mulig det er endret siden da. Copy-past er jo uansett noe som er lett å fikse selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan re-legge ut slettet blogginnlegg?
Du har muligheten til å velge "Publiser nå" i stedet for "Publiser" på en lagret kladd, og da oppfører den seg som om du har skrevet den akkurat nå, og innlegget legger seg øverst. Jeg har ofte gjort det slik selv.
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan re-legge ut slettet blogginnlegg?
Det Skilpadda sa. Og jaggu har jeg brukt litt tid på å finne ut av det!
![]() |
|
|