|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Tipsetråd: Høst og tid for løk. Fine samplantingerIngen ting er mer stusslig enn avblomstrete tulipaner som står som sørgelige grønne pinner med gule blader. Da bør man ha noen stauder eller noe annet gøy rundt dem så man ikke ser sørgelighetene. Ved samplantinger trenger man heller ikke å ha så mange løk.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tipsetråd: Høst og tid for løk. Fine samplantingerTil det lille bedet mitt har jeg bestilt meg en kombinasjon av lilla og oransje løk i år, i tillegg til allium av forskjellige høyder og litt forskjellig blomstringstid. Litt forskjellige typer tulipaner og litt forskjellig blomstringstid, men i disse-ish fargene Sist redigert av m^2 : 08-09-14 kl 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Tipsetråd: Høst og tid for løk. Fine samplantingerJa, alunrot er flott!
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Tipsetråd: Høst og tid for løk. Fine samplantingerLungeurt var et nytt bekjentskap.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Tipsetråd: Høst og tid for løk. Fine samplantingerLungeurt er kjempefint! Litt sånn "grov" av utseende på nært hold, men fantastisk farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Tipsetråd: Høst og tid for løk. Fine samplantinger
Til hva da? Veggen? Er det drenert? Skygger inngangspartiet for plantene? |
![]() |
![]() |
![]() |
|