|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Se så kult! Et elektronikkbyggesett for barn (og voksne, for den del). Batteridrevet, trenger ingen programmering og med uendelige muligheter for å bygge egne duppeditter, samtidig som man faktisk skjønner hvorfor ting virker og hvilke deler som styrer hvem. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Fantastisk! Dette er helt ypperlige julegaver til kidsa i familien. Takk for tips!
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Gøy!
![]() |
#6 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Herlighet, så kult!! Det tror jeg storesøster skal få om et par år, hun digger allerde å være med pappa i eltronikklab'en i kjellerstua.
![]() |
#8 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Så bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)
Første gang jeg så det, vurderte jeg å bruke det på 17–18-åringer – og ville gjort det også, om jeg hadde hatt litt bedre pedagogisk forankring i prosjektet, så jeg tror absolutt det kan egne seg for eldre barn. Jeg er vel mer der at jeg lurer på om Minsta kanskje er litt liten ennå- |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Det ser ut som omtrent slikt som de brukte på Teknisk museums sommerskole i sommer, som 11-åringen min var overstadig begeistret for, og da særlig akkurat elektronikkbiten.
![]() |
#13 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Kult! Få høre hva mottaker synes da |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Stilig! Min eldste fikk elektrosett til jul i fjor og elsket det, men det var sånt brett man festet komponenter på. Dette så jo ennå kulere ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
Arduino? Hun får nok det også, på sikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Jeg husker da du tipset om det en gang tidligere, og det er jo så kult!
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
Jeg syns basic-settet virker veldig lite. (Det var det jeg kjøpte på jobb i sin tid.) Jeg tror dette er litt som Lego: man må ha en del deler før det begynner å bli virkelig gøy. Jeg betalte 1800 for deluxe-settet, inkludert frakt. Så kommer moms på toppen, så rundt 2300 kr. Jeg kan rapportere tilbake på hva jeg syns om innholdet av deluxe-settet. Det ser ut til å være ca. tre ganger så stort som basic.
Ah. Aldri hørt om. :googler: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Se hva jeg har kjøpt! (Elektronikksett for barn)Jeg ser ingenting?! Og jeg vil se!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|