|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Gardermoen i halvsekstiden en lørdag morgenHva tror vi om køer i innsjekk og sikkerhetskontroll lørdagsmorgenener nå på høsten, utenom høstferien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gardermoen i halv sekstiden en lørdag morgenUtenom skolens ferier tror jeg at det er relativt tomt der. Lørdag morgen er det heller ikke noen som skal ta "møteflyene" til Bergen/Stavanger/Trondheim.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardermoen i halv sekstiden en lørdag morgenMye charter som har avgang lørdag morgen, så det er litt ventetid både i innsjekk og sikkerhetskontroll, men ikke avsindig altså. Jeg dro lørdag morgen for to uker siden, og var veldig overrasket over mengden folk.
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Gardermoen i halv sekstiden en lørdag morgenTakk for svar. Jeg ringte flybussekspressen og spurte om det var noen sjanse for at den kom fram før rutetabellen, men det var det visst ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Gardermoen i halv sekstiden en lørdag morgenHar ikkje flytoget sånn garantigreie?
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardermoen i halv sekstiden en lørdag morgen
Signerer denne, taxi pluss flytog for alle blir dyrt. Jeg forhåndsbooket parkering på P2, og betalte under 700 for en uke. P2 er i gangavstand til terminalen.
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Gardermoen i halvsekstiden en lørdag morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|