|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?Jeg vil ha sushi til lunsj, og den eneste restauranten jeg finner som har sushi (Stjori) på/i Stjørdal, har stengt på mandager.
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?Stjori finnes ikke mer...
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?De har hatt en sushisjappe på malviksenteret i alle fall - sånn ellers er vel Sirkus Shopping vel så nært Hommelvik som Stjørdal,omtrent. (om det er i HOmmelvik du er, mener jeg)
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?Jeg er i Hommelvik ja, og det er jo et steinkast unna stjørdal (En tunell unna). Det er litt lengre inn til sirkus.
![]() |
#5 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?Jeg tror også de har på Malviksenteret altså, det er jo så og si i Hommelvik, bare en tunell andre veien
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?
Hva med jobb på sushibar? :løsningsorientert:
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?De har hatt sushi både på Malviksenteret og Torgkvartalet (ved Big Bite).
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?Butikksushi står jeg over. :kresen:
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
De HADDE iallefall. På "Pizzabaren" i 1.etasje. Men som sagt, ikke vært der på en stund nå.
![]() |
#11 |
This is normal!
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?Jeg ser den altså.
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?Her på hovedbrannstasjonen har vi jo Saldo rett over gata, med sushi.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?Du kan jo ta på deg en liten helgejobb? https://tjenester.nav.no/stillinger/...=8548369&rv=al |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|