Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-14, 09:40   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?

Jeg vil ha sushi til lunsj, og den eneste restauranten jeg finner som har sushi (Stjori) på/i Stjørdal, har stengt på mandager.

Finnes det andre alternativer som ikke er så langt unna Hommelvik?

Gammel 15-09-14, 11:26   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjørdal: Finnes det sushi her på mandager, egentlig?

Stjori finnes ikke mer...
Har de på torgkvartslet lengre da? Der ved big bite?
Evt malviksenteret?
Jeg spiser ikke sushi så jeg er ikke sikker.
Det finnes annen mat der i alle fall.

Gammel 15-09-14, 12:13   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har hatt en sushisjappe på malviksenteret i alle fall - sånn ellers er vel Sirkus Shopping vel så nært Hommelvik som Stjørdal,omtrent. (om det er i HOmmelvik du er, mener jeg)

Gammel 15-09-14, 12:20   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i Hommelvik ja, og det er jo et steinkast unna stjørdal (En tunell unna). Det er litt lengre inn til sirkus.

Nå har jeg spist kjedelig knekkebrød, og vurderer å bytte jobb igjen. Til en jobb som ligger ved SushiBar et eller annet sted.

Gammel 15-09-14, 13:02   #5
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror også de har på Malviksenteret altså, det er jo så og si i Hommelvik, bare en tunell andre veien

Er usikker på om de har på Torgkvartalet, men det kan jeg sjekke senere om du vil!

Gammel 15-09-14, 13:04   #6
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå har jeg spist kjedelig knekkebrød, og vurderer å bytte jobb igjen. Til en jobb som ligger ved SushiBar et eller annet sted.

Hva med jobb sushibar? :løsningsorientert:

Gammel 15-09-14, 13:06   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har hatt sushi både på Malviksenteret og Torgkvartalet (ved Big Bite).
Og Rema på Malviksenteret har også sushi da, fra Bryggen. Men den er jo ikke sånn sylfersk.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 13:10   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Butikksushi står jeg over. :kresen:
Den er alltid så rar i konsistensen.

Sist jeg var innom malviksenteret var den sushiplassen stengt, men jeg vet ikke om det var bare den dagen, eller om den er stengt for alltid?

Men ok, de har sushi ved Torgkvartalet da? Jeg trenger ikke bytte jobb?

Gammel 15-09-14, 13:10   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hva med jobb sushibar? :løsningsorientert:

Nei, det blir helt feil. Jeg må bare innom å hente.

Gammel 15-09-14, 13:13   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Butikksushi står jeg over. :kresen:
Den er alltid så rar i konsistensen.

Sist jeg var innom malviksenteret var den sushiplassen stengt, men jeg vet ikke om det var bare den dagen, eller om den er stengt for alltid?

Men ok, de har sushi ved Torgkvartalet da? Jeg trenger ikke bytte jobb?

De HADDE iallefall. På "Pizzabaren" i 1.etasje. Men som sagt, ikke vært der på en stund nå.

Gammel 15-09-14, 13:14   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser den altså.

Jeg fantaserte en periode om å få meg jobb på Dolce Vita i Oslo der de har fantastisk god gelato. Men det hadde ødelagt noe av godfølelsen å ha isen tilgjengelig hele tiden. Dessuten hadde de gått konkurs veldig rask pga. at noen spiste opp all isen uten å betale.

Gammel 15-09-14, 13:15   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg ser den altså.

Jeg fantaserte en periode om å få meg jobb på Dolce Vita i Oslo der de har fantastisk god gelato. Men det hadde ødelagt noe av godfølelsen å ha isen tilgjengelig hele tiden. Dessuten hadde de gått konkurs veldig rask pga. at noen spiste opp all isen uten å betale.

Nemlig!

Gammel 15-09-14, 13:32   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Her på hovedbrannstasjonen har vi jo Saldo rett over gata, med sushi.
Når vi flytter til Sluppen blir jo sushien laaangt unna!

Gammel 16-09-14, 07:13   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må begynne lage sushi! - evt en sånn skikkelig fancy bentobox.

Gammel 16-09-14, 07:55   #15
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Du kan jo ta på deg en liten helgejobb? https://tjenester.nav.no/stillinger/...=8548369&rv=al

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.