Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kutter lyden på youtube via TV

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-14, 20:12   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Kutter lyden på youtube via TV

Har en Samsung smart TV som jeg prøver å bruke youtube på. Det starter bra, men av en eller annen grunn så blir lyden borte litt etter halvveis i sangen.
Ikke på alle sanger, men de fleste.
Hvorfor i all verden skjer dette?

Wimp tuller bare også, enda Canal Digital mener at ikke noe er feil.
Jeg vil ha musikk!

Gammel 20-09-14, 21:23   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kutter lyden på youtube via TV

Er det en Wimp-app du kjører på tv-en, eller er det via boksen til Canal Digital? På hvilken måte tuller Wimp?

Videoavspillingen fortsetter altså helt ok på tv-en - kun lyden som blir borte. Den kommer ikke tilbake hvis du endrer volum? Enn hvis du starter videoen på nytt?

Hvis du forresten har T-We Box-pvr-en til Canal Digital, er det Youtube-støtte på den også - inkludert pairing med mobiltelefon/pc/nettbrett slik at man kan starte avspillingen f.eks. fra Youtube-app på telefonen eller i nettleser på pc.

Gammel 20-09-14, 21:30   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kutter lyden på youtube via TV

Bruker Wimp direkte fra boksen. Om jeg har en T-WE boks vet jeg ikke, men jeg har T-WE.
Wimp fryser. Av og til må jeg bruke 3 forsøk bare for å komme til sangen jeg skal spille. Så må jeg prøve enda to ganger før sangen spilles. Får jeg det til å spille så spiller den 1-10 sanger før den fryser.

Og ja, på youtube så fortsetter bildet, det er bare lyden som blir borte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.