|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Novemberferie uten barn - 1 ukeHvor drar man da? Ønsker varmere klima enn Norge. Store tidsforskjeller utgår.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 ukeJeg har vært på Mauritius i november. Nydelig øy med tropeklima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 ukeSukk, fant NY-billetter til 6000 for begge to, direkteflight. Men så kom hoell på minst 13.000 - da ble det litt dyrt for en uke, synes jeg. Mat skamanha, shopping blir det nok også i en slik by.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 ukeLa Gomera! Fly til tenerife. Ferge over, leie bil.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 ukeFår jeg være med? :drømmer om aleneferie:
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 ukeJeg hadde glatt dratt til Tenerife uten barn, jeg! Jeg likte meg i Playa de Las Americas/Los Cristianos-området, og shoppet en hel del.
![]() |
![]() |
#10 |
Unik
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 ukeNiobe: Hvilken by er best?
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 uke
Av Playa de Las Americas og Los Cristianos? De ligger så nær hverandre at selv jeg gikk fra ene til andre. Nei, det er forresten løgn, jeg satt i rullestol på den tiden.
![]() |
![]() |
#12 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 ukeGran Canaria og Tenerife er noe helt annet uten barn med. Kom nylig hjem fra en uke på Gran Canaria med bare mannen. Leiebil, hotell og fri til å gjøre hva vi vil var helt perfekt. Og gran Canaria er en flott øy og mye mer enn bare turister. Shopping i Las Palmas er ikke undervurdert. Shoppingsenteret Las Arenas og gågata Triana i gamlebyen. Også for ikke å snakke om Dechatlon like ved flyplassen og Ikea for litt mer shopping. Og det er så mange steder en kan farte rundt der enten en vil se ting eller spise godt eller bare slappe av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Novemberferie uten barn - 1 ukeJeg ville helt klart prioritert varme på den tiden. Og på bare 1 uke ville jeg valgt Jordan. Aquaba. Kun 5 1/2 time direkte fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|