Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Novemberferie uten barn - 1 uke

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-14, 13:29   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Novemberferie uten barn - 1 uke

Hvor drar man da? Ønsker varmere klima enn Norge. Store tidsforskjeller utgår.
Vi har vurdert Madeira, men er litt usikre på om det blir masse regn på den tiden?

Gammel 23-09-14, 13:46   #2
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Novemberferie uten barn - 1 uke

Jeg ville ha vurdert Toscana. Firenze er vakkert. Aner ikke om det er masse regn der også, men helt sikkert varmere enn i Norge skulle jeg tro.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 14:27   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært på Mauritius i november. Nydelig øy med tropeklima.

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:48   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sukk, fant NY-billetter til 6000 for begge to, direkteflight. Men så kom hoell på minst 13.000 - da ble det litt dyrt for en uke, synes jeg. Mat skamanha, shopping blir det nok også i en slik by.

Vi har kikket litt på Tenerife, men dit kan man jo dra med barn når som helst, liksom. Men tar gjerne imot andre tips.

Gammel 30-09-14, 11:01   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La Gomera! Fly til tenerife. Ferge over, leie bil. Du får booke meg in på en kaffedate neste uke, så skal jeg fortelle alt om La Gomera.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 11:27   #6
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøv airbnb i NewYork. Da kan du komme ut av det mye billigere vil jeg tro!

Gammel 30-09-14, 12:49   #7
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Får jeg være med? :drømmer om aleneferie:

Gammel 30-09-14, 15:11   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Prøv airbnb i NewYork. Da kan du komme ut av det mye billigere vil jeg tro!

11000. Billigere men blir nok for dyrt det også , totalt.

Gammel 30-09-14, 15:17   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde glatt dratt til Tenerife uten barn, jeg! Jeg likte meg i Playa de Las Americas/Los Cristianos-området, og shoppet en hel del. Mango, Zara, Bershka, Pull and Bear, Desigual, verdens beste yogurtis fra Smoöy, what's not to like?

Gammel 30-09-14, 15:52   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Niobe: Hvilken by er best?

Gammel 30-09-14, 16:22   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Niobe: Hvilken by er best?

Av Playa de Las Americas og Los Cristianos? De ligger så nær hverandre at selv jeg gikk fra ene til andre. Nei, det er forresten løgn, jeg satt i rullestol på den tiden. Men jeg innbiller meg at jeg hadde kunne gått til Los Cristianos nå, men ikke i selve Los Crisitanos, for der var det veldig bakkete.

Men altså: Playa de Las Americas var hippere og nyere, og det var der jeg shoppet på Zara og Mango osv. Los Cristianos er mer sånn gammel landsby, med koselige, små butikker. Men de ligger altså så nær hverandre at du får med deg begge deler. Skulle jeg valgt, så ville jeg valgt et hotell langs strandpromenaden i "Los Cristianos-enden" av Playa de Las America. Da er du nær alt.

Gammel 30-09-14, 19:13   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gran Canaria og Tenerife er noe helt annet uten barn med. Kom nylig hjem fra en uke på Gran Canaria med bare mannen. Leiebil, hotell og fri til å gjøre hva vi vil var helt perfekt. Og gran Canaria er en flott øy og mye mer enn bare turister. Shopping i Las Palmas er ikke undervurdert. Shoppingsenteret Las Arenas og gågata Triana i gamlebyen. Også for ikke å snakke om Dechatlon like ved flyplassen og Ikea for litt mer shopping. Og det er så mange steder en kan farte rundt der enten en vil se ting eller spise godt eller bare slappe av.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 22:02   #13
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville helt klart prioritert varme på den tiden. Og på bare 1 uke ville jeg valgt Jordan. Aquaba. Kun 5 1/2 time direkte fly.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.