|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kindle, norske bøkerJeg vet jeg har lest hvordan man gjør det en eller annen plass her, men finner det ikke igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle, norske bøkerDigitalbok.no. Bare følg oppskriften deres, så har du snart Kindlen full! Veldig lettvint!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kindle, norske bøkerJeg kjøper norsk hos Ebok.no. Der har de en egen kategori som heter Kindle bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Kindle, norske bøkerKjøper også en del hos ebok.no. Supplerer med ark.no og digitalbok etter behov. Jeg syns det enkleste er å laste ned til calibre hvis boka ikke kan sendes direkte til Kindle. Jeg konverterer boka i calibre, og så sender jeg filen som epost til min kindle-adresse, og vips så er boka på plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kindle, norske bøkerJeg skjønner ikke det der calibre greiene, så jeg ga det opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Kindle, norske bøkerJeg har også brukt ebok.no. De har en enkel oppskrift på hvordan du overfører bøker til Kindle. Du må legge inn amazon-epostadresse første gang, men deretter går det nesten av seg selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Kindle, norske bøker
Det er ganske tungvindt første gongen, men når du først har installert programma, går det ganske greit å overføre.
![]() |
![]() |
|
|