|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Spiser du kanelsnurr med bestikk? | |||
Jeg spiser alt bakverk med bestikk. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kanskje, hvis den er klissete. |
9 | 5,96% |
Nei, men jeg synes det er flott at andre gjør det og tenker ikke mitt i det hele tatt. |
20 | 13,25% |
Nei, det får da være grenser! |
101 | 66,89% |
Brokkolisnurr. |
21 | 13,91% |
Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kald på føttene
|
![]() Å spise kanelbolle med kniv og gaffelPå kafé i dag så jeg ei dame spise kanelsnurr med kniv og gaffel. Nå er ikke jeg så bevandret i kafélivet, så kanskje dette er en ny trend som jeg ikke har fått med meg. Impårtænt poll følger.
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelDet ville jeg ikke gjort, men derimot spiser jeg ostepops med gaffel.
![]() |
#4 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelKanskje hun er på Seinfeld-kjøret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelRedd for kliss...kan jo holde den i en serviett da... (Kilde: youtube.com)
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffel
Fantastisk bra alternativ!
![]() |
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelHallo? Kniv og gaffel til bollefesten? Aldri i mitt hus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelNå fikk jeg ekstremt lyst på kanelbolle. Jeg fikk også lyst til å spise den med bestikk, bare for å kjenne hvordan det er. Kanskje det er kjempelurt?
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelDet har jeg aldri hørt om eller sett. Så definitivt nei.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg hadde tenkt "pussig, jaja, neinei, kanelbolle, du, DET var en god ide!!
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelKanelboller står for øvrig på "programmet" neste helg når nesten-tiåringen skal feires. Sammen med blåbærmuffins og griser-i-gjørma-sjokoladekake. Bare sånn for at dere skulle finne enda mer å ha lyst på.
![]() |
#12 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelNei, man spiser da kanelboller i muffinsformer. *likerhellerikkeklisspåhendene* |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffel
Men det blir da like mye kliiss når man skal bryte de ut av formene?
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelNoen ganger når man er i byen så kan man føle seg nokså møkkete på fingrene og man blir jo klissen, så tja, hvorfor ikke?
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg har ikke tenkt på det før, men kan jo te smart om den er klissete.
Jeg spiser det med spisepinner.
![]() |
#17 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelMed mindre det var en gigantisk Cinnabon som man kjøper i England ville jeg sett rart på vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelSpiser ikke kanelboller med kniv og gaffel, men opstepop spiser jeg meg spisepinner |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Å spise kanelbolle med kniv og gaffelJeg må si dette er noe jeg virkelig ville undret meg over, ja, på mitt fordomsfulle og dømmende vis.
![]() |
![]() |
|
|