Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nå?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-14, 15:04   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nå?

Jeg har hatt telefonen min i drøyt 1 1/2 år nå. Har egentlig som mål at jeg ikke skal kjøpe ny før den er minst to år gammel, men både tendens til "heng" og batterilevetid gjør at jeg har begynt å tvile på at det går.

Har du en smarttelefon du har hatt en god stund, og som du fremdeles er like fornøyd med?

Gammel 04-10-14, 15:17   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nå

Tja....Eg har Sony Experia Z1. Stortsett fornøgd, men den har eit par irriterande element. For eksempel at eg syns den er litt for stor. Passar ikkje i alle lommer etc. Og så er det ei systemoppdatering eg har prøvd å gjere mange gangar, men den feiler kvar gang. I tillegg blir eg stadig kasta ut av wifi-nettet heime, men det treng ikkje å vere telefonen sin feil.
Den går også fort tom for batteri når wifi er på. Enkelte dagar er den nede i 8-10% og begynner å klage allereie tidlig på ettermiddagen, så den holder ikkje ein heil dag eingang dersom eg bruker wifi hyppig.

Gammel 04-10-14, 15:22   #3
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nå

Hvis du opplever stabilitetsproblemer kan det være greit å prøve seg på en fabrikkstilbakestilling. I henhold til hva man faktisk bruker av apper og tjenester kan det godt være at batteritiden også blir litt forbedret av det.

Har Sony Xperia Z2 nå. Middels fornøyd. Egentlig mer fornøyd med LG G2 som jeg hadde før, men ble ny telefon i forbindelse med jobbskifte. Har i tillegg en LG Nexus 5 - godt fornøyd med denne, men på den er ikke batteritiden så god som på Z2 (eller på LG G2 - som var absolutt blant de bedre på markedet batterimessig).

Gammel 04-10-14, 15:24   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Kjenner noen som har hatt HTC OneX tror jeg i nesten 2 år, og er fortsatt fornøyd.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 15:39   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min forrige iPhone hadde jeg i 3 år. Jeg fikk ny iPhone etterpå som jeg har hatt i litt over et år nå. Jeg føler fremdeles at den er ny, men det er den jo slett ikke.

Gammel 04-10-14, 15:46   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat nå byttet telefon fra en HTC desire HD som var 3 eller 4 år gammel. Husker ikke i farta. Åra går så fort. Og var veldig fornøyd med den lenge, men etter et par år måtte jeg kjøpe nytt batteri til den, og det var først helt på slutten nå den klikket fullstendig og slukte batteriet på et blunk og kuttet samtaler. Så nå har det blitt en Samsung Galaxy S4+ jeg prøver, og har planer om å ha den i flere år håper jeg. Gadd ikke å kjøpe det nyeste nye når jeg byttet telefon.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 15:49   #7
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt min iPhone i 2 1/2 år nå, og er fortsatt fornøyd med den. Batteriet er vel ikke helt hva det var, men så lenge det holder å lade 1 gang om dagen er jeg relativt fornøyd.

Mex er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 15:53   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har min tredje iPhone (5S). Begge de foregående (3GS og 4S) hadde jeg i to år, og 4S'en har nå poden overtatt. Særlig den første synes jeg haltet voldsomt etter to år, mens på 4S var det helst batteriet som ble veldig dårlig. Egentlig synes jeg vel jeg burde klare å ha en iPhone lenger enn to år, men det er heller ikke til å legge skjul på at jeg bruker dem mye.

Gammel 04-10-14, 16:46   #9
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Har en HTC One S som er to og et halvt år. For et års tid siden begynte den å henge og ble uutholdelig treg. Var på nippet til å kjøpe ny, men så oppdaget jeg at jeg hadde fylt den med bilder og film, det var null lagringsplass igjen. Så da slettet jeg unna en haug, og telefonen ble god som ny.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 16:58   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på iPhone nummer tre, og holder meg til det selv om ikke alt er perfekt. Syns den funker veldig greit, og etter at jeg fikk ny nå i høst så trenger jeg ikke lade HELE tiden heller. Jeg har telefonene lenge, vanligvis mye mer enn to år. Bruker dem også mye.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 17:14   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Min Nokia Lumia er snart to år gammel, og holder fortsatt veldig bra på batteriet. Veldig fornøyd. Men jeg må legge til at jeg ikke bruker mobilen så mye. Det blir mer enn nok skjermtid hjemme, så jeg styrer unna FB/IG/forum da jeg er utenfor husets fire vegger.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 17:17   #12
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har hatt min Nokia Lumia 920 i 1,5 år. Litt dårligere batterikapasitet merker jeg, men ellers ingen merkbar aldring. Sikler på 930 da, men må nok smøre meg med tålmodighet, denne varer nok en god stund til.

Gammel 04-10-14, 18:32   #13
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hatt min Sony Xperia etellerannet i femten måneder, og er strålende fornøyd.

Gammel 04-10-14, 18:32   #14
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Min iPhone 4 er nå godt over tre år, og den har faktisk vært som en traktor - virker alltid og aldri noe tull. Den har sluttet å vibrere, det er det eneste. Kommer nok til å velge iPhone neste gang også, men har ingen konkrete planer om å bytte ennå.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 19:01   #15
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Samsung s3, halvannet år. Batteritiden er litt dårlig nå, men jeg lever fint med det. Håper å ha den halvannet år til, minst.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 19:11   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Tror jeg har hatt to iPhone siden mai 2009, er godt fornøyd. Eller den første hadde svært dårlig batteri, det er så lenge siden.

Gammel 04-10-14, 19:44   #17
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig godt fornøyd med min tre år gamle iphone 4s. Mannen har bytta batteri på den (i år) og den skal snart få skjerm nummer tre. Gidder ikke bruke tusenvis av kroner på en ny, når det går an å få den jeg har til å vare litt lenger. Batterikapasiteten var ekstremt dårlig før byttet, men så brukes den mye også.

Gammel 04-10-14, 20:35   #18
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt min iphone 4s i sikkert to år, og før det hadde eksen den i ett. Funker som bare det, jeg bytter den ikke før jeg må.

Gammel 04-10-14, 20:44   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har Samsung S3. Har hatt den i 2 år. Fornøyd med den..

Gammel 04-10-14, 20:54   #20
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har hatt HTC One i halvannet år og er fortsatt fornøyd med den. Knapt opplevd at den har hengt seg eller ikke fungert som den skal. Har knust glasset på den, så ser ikke så bra ut. Men fungerer som den skal med kraftig tape. Men tenkte å skifte i løpet av neste år. Sannsynligvis til samme modell.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.