|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Julemarked i Liseberg og Tivoli?Har noen av dere vært på julemarkedene i Tivoli og/eller Liseberg og kan dele erfaringer? Var det fint? Jeg ser at Tivoli har ulike forestillinger, bl.a. Nøtteknekkeren. Jeg regner med at det er en pantomimeversjon?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Julemarkedet i Liseberg var kjempefint! Nydelig stemning og mange kjekke boder. Vi var der uten barn, og jeg drømmer om å ta med barna dit.
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Jeg har vært på Tivoli. Det var vakkert, veldig hyggelig og en absolutt fin opplevelse. Vi var ikke på noen forestilling, men gikk bare rundt og kikket, spiste mat og drakk vin og gløgg. Jeg var der med mannen, men har planer om å ta med ungene en gang også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Vi skal på Tivoli
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Jeg har vært på Liseberg, og det var veldig vakkert. Men attraksjonene var ikke åpne, i hvert fall ikke da jeg var der, på kvelden.
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Jeg synes også Liseberg var hyggelig, var der for et par år siden. Så er det jo et annet hyggelig julemarked i Gøteborg også, som jeg ikke helt husker navnet på (Haga??)
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Jeg elsker jo "Jul i Kongeparken"-opplegget høyt og inderlig, så jeg stemmer for å dra til Stavanger på julemarked. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?
![]() |
![]() |
#10 |
Vaklende
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Bare le, du, Niobe, men da er det kanskje best jeg ikke drar noen andre steder. Tenk om jeg ender opp med å ikke være fornøyd i Kongeparken lenger. Det er jo desembers høydepunkt for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Sånn helt uten sammenligning, så er Steinerskolens julemarked også veldig hyggelig.
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?
Nja, for meg blir det litt som å la være å reise til Spania i frykt for at Solastranden ikke er god nok etterpå.
![]() |
![]() |
#13 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?I år tror jeg kanskje vi må reise på julemarked på Liseberg, vi som har hytte bare halvannen time unna.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Jeg har vært på Tivoli i København, men ble i grunnen litt skuffet.
![]() |
#16 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Jeg har vært i Tivoli i desember. En sånn dag der det snødde snøfiller så digre at selv nordmenn tok bilder av snøværet. Det var fantastisk nydelig.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Jeg var skuffet fordi jeg syntes det var så lite til salgs der. Mye av det de solgte kunne vi kjøpt i butikkene på Strøget. Men det var fint pyntet, da. Restaurantene var fulle, så vi endte opp med å spise rett i nærheten, utenfor Tivoli.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Vi var på Liseberg i fjor, og det var fantastisk! Kommer til å gjøre det igjen, helt klart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Julemarked i Liseberg og Tivoli?Jeg skal til Tivoli første helgen i desember med ungene og niesa mi, og har prøvd å finne ut hva som er åpent av attraksjonene, men det finner jeg ikke noe sted.
![]() |
|
|