Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Noen som har Disney Infinity 2.0?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-14, 16:05   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Noen som har Disney Infinity 2.0?

Og vet hvor mange spillere som kan spille samtidig? Prøvde å google, men utålmodig som jeg er så orket jeg ikke å lete og lete når svaret ikke dukket opp etter 5min

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 19:03   #2
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Noen som har Disney Infinity 2.0?

Ser ikke ut som om svaret kom så mye raskere på FP gitt, hehe.. Sorry at jeg ikke har et svar altså, men vi ønsker oss disney infinity så jeg henger her i tråden din og håper på svar.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 19:16   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Disney Infinity 2.0?

Vi fant det ut! To spillere som Disney Infinty 1.0 Kjipt altså! Det er dessverre få spill hvor man kan spille flere sammen. Dumt når de ofte er flere gutter som gjerne vil spille. Synes det er bedre at de sitter sammen i stuen enn at de sitter på hvert sitt rom og spiller sammen over nett...

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.