|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Jeg har blitt angrepet av lett amnesi tror jeg. Hiawata trenger altså noen høstsko, typ goretex. Jeg har før han fikk gigantføtter alltid funnet ting på XXL, eller kjøpt i Bogstadveien eller Sannergatens skotøymagasin. XXL har de altså ikkeno av den typen om jeg ikke vil kjøpe svinedyre tursko for voksne. Hvor finner jeg noe sånt da i sentrum? De andre sportsbutikkene? Hvilke skobutikker har godt utvalg barne(ungdoms-)sko?
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Har ikke Grændsens skotøimagasin barnesko opp til størrelse 41?
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?XXL har da de, bare at de vel ikke har fått inn noe GoreTex enda? Jeg så på nettsiden for en liten stund siden og da var det ingenting der. Men nå er det da på tide at de får inn litt utvalg. Må selv ha vinterjoggesko til ihvertfall eldstemann. Minsten sier også at han vil ha joggesko som vintersko nå. HAn spiller fotball i friminuttene. Får se hva vi finner.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Viking har endel barnesko opp til str 40. Jeg har bestilt fra vikingfootwear.com. Kun 80,- i porto. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Jeg er ikke ute etter vintersko altså, men høstsko. Typ fra Viking eller Timberland. Og jeg vil kjøpe det i butikk, i dag.
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?
Vi ville også ha "nå" og det var derfor vi endte med noe altfor dyrt i vår. Fra Merrell. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Huhei, det var ikke lett! Men jeg fant til slutt Kamik på salg til bare 399 på Sport1 i Storgata. Ingenting på XXL, Grændsen, Skoringen eller G-sport. Men vintersko, det finnes det masse av. Men jeg nekter, NEKTER! å begynne med vintersko nå.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Samme gjorde jeg. Hun måtte ha 38 i damemodell, Viking. Betalte rett under en tusenlapp for dem, sko måtte hun ha.
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Er du sikker på at du ikke finner noe på XXL? Det er nemlig dit jeg emigrerte da de fikk sånne skostørrelser. Men 38 bruker å være ganske greit å finne. Bare gled deg til han trenger 40. Det er verst. For stort til barnesko, for smått til herresko. Og for sta til damesko.
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Det er forresten skoringen jeg har kjøpt viking barnesko i opptil str 40 på. Vet ikke om det finnes i Oslo sentrum.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Jeg var innom begge i dag, ingen hadde overgangsko/tursko/goretexsko i denne størrelsen. De hadde plenty i små størrelser og plenty andre typer sko. Jeg vet ikke om det er fordi de har ryddet dem bort til fordel for vintersko, men det var virkelig ingenting, annet enn voksenstørrelser. Og da dame, siden voksne menn tydeligvis ikke bruker str. 38. Jeg ser for meg vansker fra nå av frem til et par og førti. Også håper jeg han stopper å vokse i bena før han når sin fars str. 47. For det er heller ikke lett å finne.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?41 blir det enklere igjen. Men 39 og 40 er ganske håpløst. Det er akkurat som om gutter ikke skal ha sko i de størrelsene. Merkelig nok.
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Jeg kjøpte goretex på gmax i str 36 (!) til sjuåringen nettopp, og ser du også fant. Jeg håper hans føtter stopper litt før 46 som pappaen har, men med tanke på at han allerede må ha 36 ser det vel ikke helt sånn ut foreløpig.
|
|
|
#16 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Jeg fikk tak i Viking-sko i størrelse 38 (goretex høstsko) for et par dager siden. Tidligere har skoforretninger proklamert at "barnestørrelser slutter på 37 og forsvinner veldig raskt", så jeg var svært overrasket da de plukket frem en barnesko i størrelse 38. Med borrelås og alt.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Veronal: Jeg har sånne vinter-viking-gtx i str 40. Med borrelås. Så de finnes.
|
|
|
#18 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har de egentlig store barnesko i Oslo sentrum?Enkelte sportsbutikker har hatt Adidas på tilbud til rundt en 6-700ca. Og Salomon har jeg også sett til rundt den prisen. Sport1 feks?
|
|
![]() |
|
|