Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reaksjoner på tur uten barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-07, 21:33   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Reaksjoner på tur uten barn

Jepp.
Jeg og kjæresten har "hevet" oss på en tur til Kreta, drar neste søndag, en uke. Jeg gleder meg masse, men blir veldig rart å være borte fra ungene, også så "langt borte", i en hel uke. Maks til nå har vært 4 dager.
Men joda, etter en lang og hard vinter både på jobb og privat så trengte vi begge en liten tur bort. (Han er jo ikke far til barna).

Men så mange negative reaksjoner..
"Skal du dra uten barn, hvorfor det?"
"Stakkars de får ikke lov til å oppleve noe nytt"
"Syns du det er så tøft å være alene med de, jeg er alene med 3 og kooooser meg".

Jeg legger ikke skjul på at jeg synes hverdagen med to små er hektisk, jeg koser meg utrolig mye, og har lært å omprioritere tiden med to små. Vasker mest når de er hos pappaen osv. Men, jeg er jo sliten, vi skal opp, begge skal i bhg, jeg jobber 100%, middag, og i seng.

Men joda, sliten blir man jo.

Så kloke hoder, er jeg så dårlig mamma som drar uten barn? Er det ikke lov at man innimellom blir dritsliten?

Nå skal jeg slenge beina på bordet og kose meg med nachos og cola.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.