|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Haster - blir flybilletter rimeligere samme dag som avreise?Eller skal jeg bestille billett nå?
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster - blir flybilletter rimeligere samme dag som avreise?Statistisk blir det dyrere jo nærmere avreise du kommer. Du kan ikke skifte navn da? Er det en ren SAS-billett kan det gjøres mot en avgift til et døgn før avreise.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Haster - blir flybilletter rimeligere samme dag som avreise?
Det hadde vært det beste, men det er mindre enn 24 timer til avreise.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Haster - blir flybilletter rimeligere samme dag som avreise?Ofte er det bare fullprisbilletter tilgjengelig de siste par dagene før avreise, på vanlige rutefly. Om det er noen forskjell fra dagen før og ssmme dag, skal jeg ikke mene noe om, men billigere blir det normalt ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Haster - blir flybilletter rimeligere samme dag som avreise?
Jeg turte ikke å ta sjansen. Kjøpte ny billett, samme pris i dag som i går.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Haster - blir flybilletter rimeligere samme dag som avreise?Nei, sjelden på innenlandsreiser i hvert fall. Har aldri vist bevis; har billetten i app på telefonen så da tenker de vel bare at det må være min billett siden den er på min telefon.
![]() |
![]() |
#9 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Haster - blir flybilletter rimeligere samme dag som avreise?Jeg har nylig flydd til København, ingen kontrollerte id. Jeg scannet QR-kode fra mobilen ved boarding.
![]() |
|
|