Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Varme jentebukser, 8 år

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-14, 13:05   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Varme jentebukser, 8 år

Jeg synes det er for mye tighte, tynne bukser til jenter!

Jenta mi (8) er innen normalvekt, men ikke lang. Hun misliker trange bukser av typen H&M superskinny. Hun vil gjerne ha lommer og litt pynt som hjerter og stjerner.

Jeg er lei av å finne superskinny dongeri og tynne trange tights med igjensydde pyntelommer. Eller vide bukser i helt tynt bomullstoff som det blåser gjennom.

Jeg ønsker bukser med for som ikke er skallbukser eller sportbukser. Eller dongeri med pynt (så kjøpe baggy i gutteavd utgår).

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 13:51   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme jentebukser, 8 år

Hvilken størrelse bruker hun? 8-åringen min har disse fra kappahl, men de går bare til 128:
http://www.kappahl.no/article/jeans_714295

Mener jeg så noe som lignet på Cubus her om dagen også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 20:21   #3
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Hva med disse fra Lindex?
image.jpg

Gammel 17-10-14, 20:23   #4
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte foret " dongeri" på ellos.

Gammel 18-10-14, 13:03   #5
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for forslag.

Jeg synes det skulle være mere bootcut bukser å velge imellom. Jeg vet ikke om jeg liker helt buksetypen med strikk rundt anklene, ja, jo. Det er bedre enn tynne tights uansett.

rant/Jeg gikk rundt i stretchdongeri som ikke var varmere enn tights selv... men jeg var eldre enn åtte. Det virker som om ungene går rett fra barnehage til ungdomsmote nå. /end rant

Jeg skal sjekke Ellos også. Var inne på Zalando, men det er slim fit jeans og leggings der også. Og treningsbukser.

Gammel 18-10-14, 13:20   #6
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Ellos ja, der var det noen!

Vide nok til at en kan få strømpebukse under.

(Jeg vet jeg spurte etter forete bukser, men hvis buksene ikke er trange kan hun ha noe under.)

Sist redigert av Mrs. S : 18-10-14 kl 13:25.
Gammel 18-10-14, 13:22   #7
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Har dere sett på gutteavdelingen? De har jo en del helt nøytrale bukser der. Gutten vår har røde, lilla og turkise bukser som er helt nøytrale.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 13:27   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Name it har en del vide bukser med litt bling på.

Gammel 18-10-14, 13:27   #9
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Har dere sett på gutteavdelingen? De har jo en del helt nøytrale bukser der. Gutten vår har røde, lilla og turkise bukser som er helt nøytrale.

Hun hater å være med å kjøpe klær, men jeg skal tvinge henne ut i dag. Hun må ha vintersko også.

Det er ikke bare for meg å kjøpe til henne, for da har hun plutselig en egen mening og liker ikke fordi.... (sett inn grunn her)

Gammel 18-10-14, 13:35   #10
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Name it har en del vide bukser med litt bling på.

Bling er bra. Ihvertfall vil hun gå med det som bling'er.

Gammel 18-10-14, 13:39   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken størrelse bruker hun?

Gammel 18-10-14, 13:44   #12
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av palmen, her.

hvilken størrelse bruker hun?

128

Gammel 18-10-14, 14:12   #13
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen av mine har villet bruke forede bukser, uansett hvor fine de har vært. Det blir for varmt og det er bedre å ha strømpis eller ull under(begge to har brukt ullongs og gjør det fremdeles).

Gammel 18-10-14, 15:10   #14
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Eldste har et par vide nedten ubrukte jeans i 128 med bling på som er for små. Send meg adressen din kan jeg sende deg i posten til henne

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.