|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Vi har en PS3 som brukes til Skylanders, litt bilspill og som Blu-Ray-spiller. Jeg har forstått at PS3 spill ikke kan brukes på PS4, eller motsatt. Jeg ser på Skylanders Trap Team at den kjører 720p på PS3 og 1080p på PS4, utover det ser spillembalasjen lik ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Ansiktsgjenkjenning?
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Vi har hatt PS4 siden februar. Siden jeg aldri har prøvd den kan jeg egentlig ikke svare, men den er visst bra å spille FIFA15 på.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Etter hvert kan man vel regne med at en del kjente/populære titler ikke kommer til PS3. Akkurat superforskjell i en del spill er det vel ikke - i hvert fall ikke slik barn ser det vil jeg tippe.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Vi hadde en Wii og var begynt å merke at spillene kom stort sett bare til den nye wiien, så da ble det en ps4 i tillegg, da utvalget i ps er ganske stort. Akkurat nå spilles det kun skylanders, men jeg regner med at det blir både FIFA og nye skylanders under juletreet i år. :synsk:
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Mannen snakker om at det skal komme noe netflix-lignende med eldre spilltitler til ps4, slik at man kan spille "de gode gamle" på den nye konsollen. Litt slik som wii shop, bare at man betaler et månedsbeløp tror jeg.
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?
Det finnes jo til PS3 også. Playstation+ gjør at man får litt eldre spill til gratis nedlasting, eller til en billig penge.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Knerten fikk PS4 til bursdagen sin nå. Han hadde en wii fra før, men der kommer det nesten ikke nye spill lenger, så derfor oppgraderte vi skikkelig når vi først gjorde det. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke satt meg voldsomt inn i saken, og mannen fikset alt.
![]() |
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
Playstation + har vi. Det mannen snakker om heter visst Playstation Now.
![]() |
![]() |
#10 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Vel, PS3 ble lansert i 2005 så maskinvaren er 9 år gammel. Det ligger vel i kortene at PS4 er på et helt annet nivå i maskinkraft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke lego spill har dere? Trenger tips til noe som er OK for gutt på 7.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Vi har alle Lego-spillene, begge ungene spiller det. Knøtteliten er mest glad i Avengers og Batman, Knotten spiller Jurassic World.
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Dersom du ikkje allereie har Apple TV, Chromecaster eller Smart-TV, liker eg godt tilleggsfunksjonen på PS4 med apper til ulike streamingtenester direkte på tv-en. (Det er bare mannen som spiller, her i huset, så eg bruker han bare som DVD-/blue ray-spiller og til å sjå tv med).
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fortell! Hva mer kan jeg bruke ps4 til enn å spille spill?
![]() |
#16 |
Librocubicularist
|
Den funker omtrent som ein apple tv. Viss du går inn på tv-fana, kan du bla deg fram til ei rekke apper. Her kan du velje Netflix eller andre betalings-streaming-tenester og logge deg på, eller du kan sjå nett-tv blant anna frå nrk her. Vi bruker det stort sett til å sjå Brannmann Sam eller Fantorangen eller andre interessante barneprogram frå NRK, fordi vi har smart-tv. Så eg har ikkje utforska det så grundig, men det ligg ein del interessante apper der, både med og utan betalingsløysinger.
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er Playstation 4 mye bedre enn PS3?Jeg tror vi har alle Legospill og en del andre spill. Nå kjøper de seg spill online og jeg vet yngste synes at Rocket league er kult. Eldste spiller fremdeles mest FIFA.
![]() |
|
|