|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Hvor ofte sminker du deg? | |||
Hver dag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
132 | 55,46% |
Noen ganger i uken |
44 | 18,49% |
En sjelden gang |
48 | 20,17% |
Aldri |
14 | 5,88% |
Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Sminker du deg?Det lurer jeg på.
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminker du deg?Stort sett hver dag (om jeg ikke bare skal være hjemme). Ikke veldig mye, typisk cc cream, litt øyenskygge og mascara til hverdags. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Sminker du deg?Selv sminker jeg meg en sjelden gang, når jeg føler for det plutselig. Da går det i øyensminke stort sett.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 18-10-14 kl 00:44. Årsak: En lat gnier som ikke kan skrive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Sminker du deg?For så vidt hver dag, men det dreier seg om en veldig beskjeden dæsj mascara, og dett var dett.
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminker du deg?Jeg sminker meg hvis jeg skal på fest. I det daglige så og si aldri. Jeg er ikke innstilt på å bruke de ekstra minuttene jeg eventuelt skulle ha på å sminke meg.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Sminker du deg?Ja, hver dag. Jeg er blass i fargene og fremhever trekk med sminke. Sist redigert av 007 : 18-10-14 kl 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Sminker du deg?
http://www.klikk.no/mote/detnye/skjo...icle833514.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Sminker du deg?Jeg har på leppestift hver dag. Men jeg føler ikke at det er å sminke meg, så jeg nekter å svare i pollen.
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Sminker du deg?
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Sminker du deg?Jeg bruker øyenbrynsblyant hver dag, samt litt mascara. That's it, men det gjør underverker. Føler meg naken uten. Foundation og sånne ting har jeg faktisk aldri brukt, og det er jeg glad for. Har helt grei hud uten kviser eller noe sånt, så jeg lar være å bruke noe på huden så lenge jeg kan. Hadde ikke orket å styre med sånt. Det eneste jeg kliner i ansiktet er fuktighetskrem, og det er bare et par ganger i uka, ellers ikke.
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sminker du deg?Hver dag.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Sminker du deg?Noen dager i uken, og da går det stort sett i mascara, øyebrynsblyant (ytterste halvdelen av brynene mine er så lyse at de ikke vises hvis ikke), litt mineralpudder og en lett rouge. Grunnen til at jeg ikke gjør det hver dag er fordi jeg ikke alltid prioriterer å bruke tid på det om morgenen når jeg kun skal ud for å levere i barnehagen eller gå/løpe tur. Jeg prøver å legge meg nedpå noen dager, og da er det best uten mascara siden jeg blir så tørr på øynene om jeg sovner med, og så liker jeg ikke å trene med sminke på så det er liksom ikke vits å ta på kun for den tiden jeg leverer i barnehagen. Jeg kan også fint dra ut på handel eller kafé uten sminke, alt etter som. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sminker du deg?Sjelden. Noen ganger mascara, en sjelden gang imellom også eyeliner og leppestift. Eier ikke foundation eller lignende. Har et par ganger farget bryn og vipper, og liker egentlig det, men gidder ikke å gjøre noe med dem hver dag.
![]() |
#19 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Sminker du deg?Hver dag (med mindre jeg bare skal sose hjemme). Har bittelitt psoriasis i ansiktet og er derfor "avhengig" av concealer og en lett foundation eller bb-krem. Litt farge på øyenbrynene og mascara må jeg også ha for å se våken ut. Som oftest blir det også eyeliner. Av og til litt øyenskygge og rouge, spesielt vinterstid når jeg føler meg blek og grå.
![]() |
#20 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Sminker du deg?Bare litt mascara og lipgloss til daglig. Og for så vidt også til fest, når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|