Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminker du deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor ofte sminker du deg?
Hver dag 132 55,46%
Noen ganger i uken 44 18,49%
En sjelden gang 48 20,17%
Aldri 14 5,88%
Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-14, 00:34   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sminker du deg?

Det lurer jeg på.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 00:37   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminker du deg?

Stort sett hver dag (om jeg ikke bare skal være hjemme). Ikke veldig mye, typisk cc cream, litt øyenskygge og mascara til hverdags.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 00:37   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Er blond og avhengig av maskara, men bruker som regel også foundation og lipgloss til daglig - litt mer til fest.

Gammel 18-10-14, 00:37   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Selv sminker jeg meg en sjelden gang, når jeg føler for det plutselig. Da går det i øyensminke stort sett.
Det er ikke det at jeg har så fantastisk hud, for det har jeg ikke, men jeg liker ikke følelelsen av å "ta på en maske". Dessuten koster det, og tar tid. Kanskje jeg bare er en lat gnier?

Sist redigert av frukt : 18-10-14 kl 00:44. Årsak: En lat gnier som ikke kan skrive.
Gammel 18-10-14, 00:39   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker maks to minutter, helt oppriktig, på min maskara og foundation.

Gammel 18-10-14, 00:39   #6
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Til daglig: Mascara. Av og til lipgloss.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 00:40   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For så vidt hver dag, men det dreier seg om en veldig beskjeden dæsj mascara, og dett var dett.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 00:42   #8
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg sminker meg hvis jeg skal på fest. I det daglige så og si aldri. Jeg er ikke innstilt på å bruke de ekstra minuttene jeg eventuelt skulle ha på å sminke meg.

Gammel 18-10-14, 01:05   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, hver dag. Jeg er blass i fargene og fremhever trekk med sminke.

Jeg tror jeg bruker i snitt 10 minutter hver morgen på å ta på fuktighetskrem, cc cream, litt rouge, mascara og oftes litt øyenskygge. Og kajal/eyeliner.
Jeg bruker sjelden leppestift eller lipgloss, men alltid mascara. Jeg har helt hvite øyenvipper, og uten mascara ser jeg veldig trøtt og veldig kjedelig ut.

Sist redigert av 007 : 18-10-14 kl 01:13.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 01:09   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Cc cream?

Gammel 18-10-14, 01:14   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Cc cream?

http://www.klikk.no/mote/detnye/skjo...icle833514.ece

Tidligere kalt brunkrem, men ser mer naturlig ut og ikke så maskete.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 01:20   #12
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

En sjelden gang

Gammel 18-10-14, 01:21   #13
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har på leppestift hver dag. Men jeg føler ikke at det er å sminke meg, så jeg nekter å svare i pollen. Tar på foundation, mascara og øyeskygge ved spesielle anledninger, sånn type 1-3 ganger per mnd.

Gammel 18-10-14, 01:23   #14
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har på leppestift hver dag. Men jeg føler ikke at det er å sminke meg, så jeg nekter å svare i pollen. Tar på foundation, mascara og øyeskygge ved spesielle anledninger, sånn type 1-3 ganger per mnd.

Gammel 18-10-14, 01:41   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker øyenbrynsblyant hver dag, samt litt mascara. That's it, men det gjør underverker. Føler meg naken uten. Foundation og sånne ting har jeg faktisk aldri brukt, og det er jeg glad for. Har helt grei hud uten kviser eller noe sånt, så jeg lar være å bruke noe på huden så lenge jeg kan. Hadde ikke orket å styre med sånt. Det eneste jeg kliner i ansiktet er fuktighetskrem, og det er bare et par ganger i uka, ellers ikke.

Gammel 18-10-14, 01:55   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hver dag.

Er ikke store greiene, men eyeliner og mascara må på for at jeg skal føle meg vel, selv når jeg bare går her hjemme på dagtid.

Noen dager når formen og humøret er på topp, så blir det også litt øyenskygge og litt fagre i ansiktet.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 02:29   #17
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen dager i uken, og da går det stort sett i mascara, øyebrynsblyant (ytterste halvdelen av brynene mine er så lyse at de ikke vises hvis ikke), litt mineralpudder og en lett rouge. Grunnen til at jeg ikke gjør det hver dag er fordi jeg ikke alltid prioriterer å bruke tid på det om morgenen når jeg kun skal ud for å levere i barnehagen eller gå/løpe tur. Jeg prøver å legge meg nedpå noen dager, og da er det best uten mascara siden jeg blir så tørr på øynene om jeg sovner med, og så liker jeg ikke å trene med sminke på så det er liksom ikke vits å ta på kun for den tiden jeg leverer i barnehagen. Jeg kan også fint dra ut på handel eller kafé uten sminke, alt etter som.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 02:33   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjelden. Noen ganger mascara, en sjelden gang imellom også eyeliner og leppestift. Eier ikke foundation eller lignende. Har et par ganger farget bryn og vipper, og liker egentlig det, men gidder ikke å gjøre noe med dem hver dag.

Gammel 18-10-14, 03:03   #19
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Hver dag (med mindre jeg bare skal sose hjemme). Har bittelitt psoriasis i ansiktet og er derfor "avhengig" av concealer og en lett foundation eller bb-krem. Litt farge på øyenbrynene og mascara må jeg også ha for å se våken ut. Som oftest blir det også eyeliner. Av og til litt øyenskygge og rouge, spesielt vinterstid når jeg føler meg blek og grå.

Gammel 18-10-14, 05:56   #20
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Bare litt mascara og lipgloss til daglig. Og for så vidt også til fest, når jeg tenker meg om.

Jeg har prøvd meg på diverse mer eller mindre dekkende kremer, men synes alt ser ut og kjennes som "masker", så jeg ender alltid opp med kun vanlig fuktighetskrem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.