Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Genseren til Maria i Side om side på NRK

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-14, 01:01   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Genseren til Maria i Side om side på NRK

Jeg vil ha sånn genser som Maria hadde i lørdagens episode av Side om side. Type oversized med ulikt mønster på høyre og venstre side. Kjøpe eller strikke spiller ingen rolle. Er det noen som har sett noe slikt enten som ferdig plagg eller en strikkeoppskrift som ligner?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Genser.jpg (63,7 KB, 197 visninger)
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 17:26   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRK

:dytt:

Gammel 20-10-14, 17:42   #3
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Har ingen tips, men syns også at den var veldig fin! :ikke hjelpsom:

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 18:07   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er jo strikkedesigner i serien, så jeg antar at det ikon er hennes design? Hør med kostymeavdelinga til NRK?

Gammel 20-10-14, 19:53   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hør med NRK!

Gammel 20-10-14, 21:08   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg vil og ha!

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 23:03   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg har allerede sendt mail til NRK men har vel egentlig ingen forhåpning om å få noe svar. Pleier de å svare på slikt?

Gammel 20-10-14, 23:27   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, de pleier å svare på slik. Jeg spurte om en av kjolene til Anne Lindmo engang og fikk svar.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 23:29   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

(Jeg håper også den kan strikkes og ikke er fra en eller annen sinnsykt dyr designer som tar 10 000 kroner per genser )

Gammel 21-10-14, 06:44   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sendte mail direkte til Anne Lindmo om en kjole og fikk svar. Du finner ikke noe kontaktinfo på "Maria"?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 08:26   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Den er knallfin, jeg tenkte det samme. Spent på hvilket svar du får. Evt. skal jeg sende mail jeg også.

Gammel 21-10-14, 09:00   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg sendte mail direkte til Anne Lindmo om en kjole og fikk svar. Du finner ikke noe kontaktinfo på "Maria"?

Jeg syns det er en viss forskjell å kontakte en journalist med offentlig kontaktinformasjon på NRKs sider, og å finne adressen til en skuespiller som spilte inn disse episodene for lang tid siden. Da er det bedre å kontakte produksjonsselskapet (om det ikke er NRK selv).

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 09:04   #13
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er en viss forskjell å kontakte en journalist med offentlig kontaktinformasjon på NRKs sider, og å finne adressen til en skuespiller som spilte inn disse episodene for lang tid siden. Da er det bedre å kontakte produksjonsselskapet (om det ikke er NRK selv).

Jo, ser den.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-14, 16:38   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg har fått svar fra både skuespiller og en hun tipset meg om kanskje kunne svare. Svaret er imidlertid ikke oppløftende; den er fra NRK sin kostymeavdeling og er flere år gammel.

Neste skritt blir vel å finne en genser som ligner i fasongen og kan tilpasses i mønsteret.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.