|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Genseren til Maria i Side om side på NRKJeg vil ha sånn genser som Maria hadde i lørdagens episode av Side om side. Type oversized med ulikt mønster på høyre og venstre side. Kjøpe eller strikke spiller ingen rolle. Er det noen som har sett noe slikt enten som ferdig plagg eller en strikkeoppskrift som ligner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRKHar ingen tips, men syns også at den var veldig fin! :ikke hjelpsom: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRKHun er jo strikkedesigner i serien, så jeg antar at det ikon er hennes design? Hør med kostymeavdelinga til NRK?
![]() |
#5 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRKHør med NRK!
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRKJepp, de pleier å svare på slik.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRKDen er knallfin, jeg tenkte det samme. Spent på hvilket svar du får. Evt. skal jeg sende mail jeg også.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRK
Jeg syns det er en viss forskjell å kontakte en journalist med offentlig kontaktinformasjon på NRKs sider, og å finne adressen til en skuespiller som spilte inn disse episodene for lang tid siden. Da er det bedre å kontakte produksjonsselskapet (om det ikke er NRK selv).
![]() |
#13 |
--
|
![]() Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRK
Jo, ser den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Genseren til Maria i Side om side på NRKJeg har fått svar fra både skuespiller og en hun tipset meg om kanskje kunne svare. Svaret er imidlertid ikke oppløftende; den er fra NRK sin kostymeavdeling og er flere år gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|