|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Windows 8 og Java
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Windows 8 og JavaJeg har samme problemet så jeg henger her litt.
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Sv: Windows 8 og JavaBare hyggelig det, selv om det ikke ser ut til at noen vet løsningen.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Windows 8 og JavaJeg sliter også, men jeg trodde det var mer Javas skyld. Den krever jo å oppdateres flere ganger i uka?! Noe jeg IKKE gjør.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Windows 8 og JavaEg måtte gi opp eg også. Eg får ingen feilmeldingar når eg oppdaterer Java, men når eg prøver å gå inn i nettbanken etterpå får eg berre beskjed om at eg må oppdatere Java. Sjølv om eg nettopp har gjort det!
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11 Sist redigert av Simone : 23-10-14 kl 18:18. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Sv: Windows 8 og JavaDet er noe med Windows 8, for jeg har aldri hatt problemer med å oppdatere i Windows 7 (at det må gjøres ofte er selvsagt en annen sak, og det er en Java-greie).
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Windows 8 og JavaTror ikke dette er noe med Windows 8 i seg selv. Jeg oppdaterte Java her for 5 minutter siden. Fikk en beskjed om at oppdatering var kommet, trykte ok og den startet vel å laste ned. Mulig jeg høyreklikket så nede på Java-ikonet ved klokka for å starte selve installasjonen.
|
|
|
#8 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Windows 8 og JavaJeg har brukt Win 8 lenge, og 8.1 siden den kom, ikke hatt problemer med Java-oppdateringer. Bruker dog IE, vet ikke om det har noe å si. Irriterer meg snarere over Win 7 når jeg må bruke hjemme-laptopen til noe. Note to self: oppgradere den til Win 8 snart.
|
![]() |
|
|