Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Presentasjon med enorme bildefiler

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-14, 23:31   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Presentasjon med enorme bildefiler

Jeg har fått en power-point-presentasjon på et absurd antall MB, som jeg mistenker er på grunn av store bilde-filer.

Finnes det en enkel måte jeg kan finne ut hva i presentasjonen som genererer så mange MB, og hva er den enkleste måten jeg kan redusere det på? Jeg antar som sagt at det er bildefilene, og det er mange bilder, og jeg er egentlig ikke grei nok til å bruke tid til å lagre hvert fordø.... bilde lokalt, minke det og laste det inn igjen. Men det finnes kanskje glupere måter og gjøre dette på?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 23:33   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Presentasjon med enorme bildefiler

Jeg tror du må inn å krympe bildene. Dessverre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 23:34   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er en knapp. Tror den heter compress pictures, eller noe sånt, men jeg husker ikke hvor den er.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 23:35   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Her:

http://www.dummies.com/how-to/conten...oint-2013.html

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 23:35   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det en knapp?? Her må jeg følge med!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 23:36   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har googlet "PowerPoint reduce file size", ja?

Gammel 23-10-14, 23:37   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan lagre den som PDF og bestemme bildeoppløsningen i innstillinger, hvis det hjelper deg?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 23:39   #8
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Du har googlet "PowerPoint reduce file size", ja?

Det står på lista over ting jeg ikke orker gjøre i kveld/natt, det også.

Gammel 23-10-14, 23:40   #9
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan lagre den som PDF og bestemme bildeoppløsningen i innstillinger, hvis det hjelper deg?

Tror powerpointfila må ned i størrelse også, er jeg redd.

Skal se på dummy-linken over her.

Gammel 23-10-14, 23:55   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Ah, Neket-tipset funket, og det gikk kjapt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.